Skip to main content

Hoi!

Ik heb geen bevestiging van mijn eerdere opzegging gehad en ik wil nu de opzegging herzien. Jammer genoeg werd vandaag telefonisch alleen gezegd dat het naar de backoffice wordt gestuurd. Maar gezien de naderende datum van opzegging, maak ik mij zorgen of dit nog goed gaat komen. Zeker omdat het eerste antwoord was dat herziening niet mogelijk was. 
Aangezien er geen bevestiging van de opzegging was, lijkt er in het systeem iets niet goed te gaan. En dat maakt het moeilijk want ik wil ik het nummer behouden! 

 

Als je je forumprofiel hebt ingevuld met uw gegevens kan een moderator een melding maken bij afdeling Spoed&Herstel die over niet te annuleren orders gaat. Laat even in dit topic weten als dat is gebeurd.


Ha dank! Ik heb het profiel ingevuld! 


Hoi @Angie44, welkom! Dank voor het invullen van het profiel. Gaat het om de opzegging voor het mobiele nummer dat eindigt op 13? Daarvoor zie ik dat er een opzegging in het systeem was gezet op 7 februari. En deze opzegging is gisteren geannuleerd. Dus als dit klopt, dan is alles in orde. 


Hoi @Angie44, welkom! Dank voor het invullen van het profiel. Gaat het om de opzegging voor het mobiele nummer dat eindigt op 13? Daarvoor zie ik dat er een opzegging in het systeem was gezet op 7 februari. En deze opzegging is gisteren geannuleerd. Dus als dit klopt, dan is alles in orde. 

 

Goedemorgen Erik,

 

Dankjewel! 
Het betreft inderdaad het nummer dat eindigt op 13. Veel dank voor de bevestiging van de annulering!!