Ik word dagelijks 2x gebelt door 088 6607871 aquisitie van KPN krijg je te horen als je terugbelt.
Echt enorm vervelend, graag snel zorgen dat het ophoudt want op deze manier ben ik voornemens om mijn mobiele abbo op te zeggen bij jullie!
Ik word dagelijks 2x gebelt door 088 6607871 aquisitie van KPN krijg je te horen als je terugbelt.
Echt enorm vervelend, graag snel zorgen dat het ophoudt want op deze manier ben ik voornemens om mijn mobiele abbo op te zeggen bij jullie!
Hallo
Heb je hun al eens gevraagd om te stoppen met jou bellen? Want daar horen zij gehoor aan te geven.
Je kunt natuurlijk ook dat nummer blokkeren in jouw telefoon. Maar dan loop je de kans dat ze jou gaan bellen met een ander nummer.
Een andere mogelijkheid is dat je tijdelijk instelt in jouw telefoon dat je alleen maar gebeld kunt worden door bekende nummers (uit jouw telefoonboek op je mobiel). De ervaring leert dat het ongevraagd bellen na ongeveer twee weken wel gestopt is. Dan kun je die instelling weer uitzetten.
Hoi
Ben je al lang klant? Ik heb begrepen dat hier wel wat weken overheen kunnen gaan.
Als je niet meer gebeld wilt worden raad ik je aan om op te nemen en meteen aan te geven dat je niet meer gebeld wilt worden. Dat is je recht van verzet. Het gesprek moet dan gestopt worden en je wordt niet meer gebeld.
Heb je het belletje gemist? Als je terugbelt krijg je een automatisch bericht te horen en daar wordt vaak aan het einde uitgelegd wat je kan doen om je af te melden.
Dan krijg je waarschijnlijk dit e-mailadres te horen: afmeldencampagne@kpn.com Noteer ook de telefoonnummers waar je door gebeld wordt en je eigen gegevens.
Je kan ook in Mijn KPN je voorkeuren aanpassen dat je niet meer benaderd wilt worden met aanbiedingen.
Sommige mensen wachten al 5 maanden op een telefoontje van KPN en dit lid wordt dagelijks twee keer gebeld.
Is het echt van KPN of misschien een derde partij die zich voordoet als KPN? Erg raar inderdaad.
Sommige mensen wachten al 5 maanden op een telefoontje van KPN en dit lid wordt dagelijks twee keer gebeld.
Is het echt van KPN of misschien een derde partij die zich voordoet als KPN? Erg raar inderdaad.
Je eerste opmerking vind ik zelf iets te kort door de bocht. Als je de tandarts belt en die heeft pas volgende week plek, is het niet raar dat er wel morgen een nieuwe patient zich kan inschrijven. Dat moet je los van elkaar zien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.