Skip to main content

ik wil mijn  abonnement Annuleren 

 

*Admin: Forumnaam gewijzigd i.v.m. privacy

Als er haast bij is moet dit via de klantenservice. En anders even wachten op een reactie van een moderator, dat kan maximaal 48 uur duren. Vul in ieder geval je profielgegevens in, dan kunnen zij je als klant herkennen.

Verder hoop ik niet dat je je mobiele nummer hebt gebruikt als forumnaam en dat je erg gehecht bent aan dat nummer. Persoonlijke gegevens op een openbaar forum is niet slim.


@jlthkoch ik heb webcare al ingeseind voor de forumnaam. 


Hoi @j222n. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat je het mobiele abonnement wilt annuleren. Wil je het mobiele nummer behouden? Als je het nummer niet wil meenemen naar een andere provider, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw direct door te verbinden met de juiste afdeling. Als je het mobiele nummer wel wilt houden, dan kan je dit doorgeven aan de nieuwe provider en regelen zij de overstap. Laat je mij weten of het gelukt is?


Hoi @j222n. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat je het mobiele abonnement wilt annuleren. Wil je het mobiele nummer behouden? Als je het nummer niet wil meenemen naar een andere provider, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw direct door te verbinden met de juiste afdeling. Als je het mobiele nummer wel wilt houden, dan kan je dit doorgeven aan de nieuwe provider en regelen zij de overstap. Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb geen bericht ontvangen, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van we. 


Reageer