Skip to main content

Dag, ik wil mijn internetbundel verhogen. Maar het lukt niet via de app kan iemand hierover contact met me opnemen. Ik gebruik mijn tel en mobiel internet voor werk en kan niet hebben dat mijn bundel op is. Problemen zijn begonnen sinds mijn abonnement verlengt is.

Je bundel verhoging gaat in per de eerstvolgende factuurdatum. Heb je meteen extra data nodig kun je dat bijkopen en gaat wel direct in @Marco hen 


Ik wil mijn abonnement verhogen. Maar dat kan niet op de een of andere manier. Ik wil door iemand van klantenservice worden gebeld, om te kijken wat mijn opties zijn. Ik wil een onbeperkt internetabonnement. 


KPN gaat je niet bellen @Marco hen .

Als het in MijnKPN niet lukt, dan even bellen met 0800 0402 voor een snelle oplossing.

Via het forum kunnen geen abonnementen aangepast worden, ook niet door het moderatieteam.

 


Ok


Hi @Marco hen, welkom bij onze community. 

KPN gaat je niet bellen @Marco hen .

Als het in MijnKPN niet lukt, dan even bellen met 0800 0402 voor een snelle oplossing.

Via het forum kunnen geen abonnementen aangepast worden, ook niet door het moderatieteam.

Ik zie dat je goed op weg bent geholpen. Is het gelukt om je abonnement aan te laten passen? Zo niet, mag ik weten per wanneer je verlenging in is gegaan? 

Ik hoor graag van je. 


Ik ben prima geholpen. Voor nu is mijn bundel niet eenmalig opgehoogd en vanaf volgend maand kan ik het aanpassen. Groet. 


Ik ben prima geholpen. Voor nu is mijn bundel niet eenmalig opgehoogd en vanaf volgend maand kan ik het aanpassen. Groet. 

Dit komt doordat je dit nog niet in je eerste maand kunt doen. Fijn om te lezen dat alles duidelijk is en dat dit vanaf volgende maand mogelijk is. 🙂