Skip to main content
Beantwoord

Ik wil spotify opzeggen

• July 20, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer al een tijd mijn Spotify-abonnement op te zeggen dat via KPN op mijn factuur staat, maar kom er niet uit.

Wat al gecontroleerd is:
- In Mijn KPN, bij "externe diensten": geen actief abonnement te vinden.
- In de App Store (iPhone), bij Abonnementen: Spotify staat er niet tussen.
- In de Spotify-app zelf: melding dat mijn abonnement gekoppeld is aan partner KPN/XS4ALL en dat ik daarvoor bij KPN moet zijn.
- Mijn bewindvoerder heeft het ook geprobeerd via het bewindvoerdersportaal, maar ook daar lukte het niet om het abonnement te vinden of op te zeggen.

Het abonnement is dus nergens vindbaar of zelf te beheren, door mij niet en door mijn bewindvoerder ook niet, terwijl ik er wel maandelijks voor betaal op mijn KPN-factuur.

Daarnaast heb ik een bewindvoerder, waardoor ik sowieso al een aantal opties in Mijn KPN niet kan zien of aanpassen. De normale zelfservice-route werkt voor mij dus hoe dan ook niet, en ook via het bewindvoerdersportaal is het niet gelukt.

Ik wil dat dit abonnement hoe dan ook aan KPN-kant handmatig wordt stopgezet, want zelf opzeggen is voor mij op geen enkele manier mogelijk gebleken. Ik vul mijn profielgegevens graag zo compleet mogelijk in zodat een moderator het kan opzoeken.

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Ravindulc, welkom bij de community! 😊 Wat vervelend dat je al van alles hebt geprobeerd en dat het Spotify-abonnement nog steeds niet opgezegd kan worden. Ik kijk graag even met je mee om te zien waar het misgaat en of ik iets voor je kan betekenen.

Zou je hiervoor je community-profiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN-moderators.

Laat hier even weten zodra je dat hebt gedaan, dan duik ik er verder in en kijken we samen naar een passende oplossing. 😊

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ravindulc, welkom bij de community! 😊 Wat vervelend dat je al van alles hebt geprobeerd en dat het Spotify-abonnement nog steeds niet opgezegd kan worden. Ik kijk graag even met je mee om te zien waar het misgaat en of ik iets voor je kan betekenen.

Zou je hiervoor je community-profiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN-moderators.

Laat hier even weten zodra je dat hebt gedaan, dan duik ik er verder in en kijken we samen naar een passende oplossing. 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2026

Ik heb het ingevuld. Bedankt voor je hulp.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ravindulc, bedankt voor het invullen van je gegevens! 😊Ik heb inmiddels een melding voor je aangemaakt. De contactpersoon die bij het abonnement geregistreerd staat heeft hiervan een melding ontvangen. Er wordt binnen 3 werkdagen telefonisch contact opgenomen om dit verder uit te zoeken en samen tot een oplossing te komen.

Laat je hier nog even weten hoe alles verloopt? Ik denk graag met je mee!Â