Skip to main content

Ik zit nu een paar weken bij KPN met mijn mobiel, kom van Odido af. Kreeg vandaag van Odido een SMS dat er een voicemail bericht was. Een klant van Odido heeft mij gebeld krijgt gelijk de voice mail en heeft die ingesproken, maar dat was de voicemail van mijn oude Odido account. Hoe kan dat? Als ik het voicemail nr van Odido bel kan ik het daar ook afluisteren. Ook van KPN heb ik een voicemail en die werkt ook alleen vandaag dus even niet. Het gaat allemaal om het zelfde mobiele tel nr. 

Als ik het zo lees dan denk ik direct aan (wat ik maar ben gaan noemen) een incomplete portering.

Het vinkje voor “dit is een nummer van onze club” staat nog aan bij de aanbieder waar je eerst zat.


Dat idee heb ik ook. Hoop dat ze dat snel oplossen. Dit is al het 2e vinkje wat niet goed staat. 


Ik ben toch wel benieuwd of KPN mij hier verder mee kan helpen, want Odido zegt niets te kunnen doen. 


Ook dat heb ik al vaker gezien hier, bij andere aanbieders (bv. ziggo )
Nmi zit het echt bij de latende aanbieder, die proberen het verkeer intern te houden, zoals dat eerder (voor de portering) wel kon.

Een klant van Odido heeft mij gebeld krijgt gelijk de voice mail

En een klant van een andere aanbieder kan je wel bellen ? (even voor de zekerheid/volledigheid)

Maar ik heb ook al vaker gezien hier op dit forum dat de nieuwe aanbieder het op moet lossen (?).
Door contact op te nemen met de oude aanbieder dan neem ik aan.

Ik ben weer benieuwd !

 


Eigenlijk loopt alles goed behalve vorige week dat iemand me belt die ook bij Odido zit en gelijk zonder dat mijn telefoon over gaat mijn (oude Odido) voicemail krijgt. Ik krijg daar een sms bericht van van Odido en kan dat ook gewoon nog afluisteren, dus in feite heb ik nu een voicemail van KON en Odido op het zelfde telefoonnummer. 


Dit lijkt mij een duidelijk geval.
Dan is het wachten op een KPN medewerker hier.
Of zelf contact opnemen met KPN, als je daar de tijd voor hebt tenminste.


Hoi @pieterfrank2016, welkom op ons forum! Ik zie dat Kees je al een heel eind op weggeholpen heeft!
Ik denk dat je hierover het beste even met ons kunt bellen op 0800-0402