Skip to main content
Beantwoord

Ik zou een sms naar Rusland verstuurd hebben maar kan die zelf niet zien

• May 18, 2024
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Ik wil graag de inhoud van een SMS naar Rusland in zien die ik niet heb verstuurd. Ik kan het niet inzien en de KPN kan het mij ook niet uitleggen. 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @ElisabethB75, welkom op onze community! 
Vanuit KPN kan ik je hier helaas niet mee helpen inderdaad, wij hebben geen inzage in jouw sms berichten.

Wat je beschrijft klinkt het als een verificatie sms, verzonden door een applicatie. Zo zien we dit wel voorbij komen bij applicaties als whatsapp, signal of telegram. In je toestel kun je het misschien nog ergens terugvinden maar ik heb eerlijk gezegd geen idee waar.
Misschien zegt het tijdstip waarop de sms verzonden is je iets? Deze berichten worden vaak verzonden bij het aanmaken van een account of het (her)installeren van een app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @ElisabethB75, welkom op onze community! 
Vanuit KPN kan ik je hier helaas niet mee helpen inderdaad, wij hebben geen inzage in jouw sms berichten.

Wat je beschrijft klinkt het als een verificatie sms, verzonden door een applicatie. Zo zien we dit wel voorbij komen bij applicaties als whatsapp, signal of telegram. In je toestel kun je het misschien nog ergens terugvinden maar ik heb eerlijk gezegd geen idee waar.
Misschien zegt het tijdstip waarop de sms verzonden is je iets? Deze berichten worden vaak verzonden bij het aanmaken van een account of het (her)installeren van een app.