Skip to main content

Hi, Allen,

 

Ik heb een issue met Samsung.

In het verleden heb ik mijn  samung account gekoppeld aan een Samsung S3 mini, gekocht met een telfort abbo en de tweedelige verficatie van de account gekoppeld aan een buitelandse (vakantie) GSM nummer. 

Weet ik, het was niet zo handig, maar wij rouleren oude GSM's binnen de familie, wanneer een van ons op vakantie gaat. 

 

Ik heb ondertussen een paar andere merken gehad en heb sinds kort weer een Samsung toestel.

het probleem nu is dat ik niet meer in mijn samsung account kan, omdat de verficatie code wordt naar de oude GSM nummer gestuurd. 

contact met samusung gehad, zij vragen nu om de IMEI van de telefoon waar mijn account aan is gekoppeld.

En dit zou op de factuur staat van mijn telefoon aankoop. Gezien dat telfort niet meer bestaat, vraag ik me af of ik mijn oude telfort facturen via KPN kan terug opzoeken?

 

gr,

 

Wing

 

Is het niet handiger om gewoon een ander Samsung account aan te maken met een ander emailadres?


Hoi,

 

Dat kan niet, omdat ik krijg dan melding dat het mailadres al is gebruikt..en inloggen met Google lukt daarom ook niet. 

misschien moet ik maar een nieuw account met een andere mailadres aanmaken.

Thx.

 

Maar ik denk hun service heeft mij nu geblokkeerd, dit omdat ik had ze niet van de juiste informatie had voorzien..🤔

Had hun de gegevens mijn laatst gebruikte samsung telefoon gegeven.

 

Ik had ook niet verwacht dat de account nog is gekoppeld aan een telefoon van bijna 10jr geleden.🤷🏻

Gr,

 

Wing


Hi @Wing1978, welkom op het forum. 

Hoe lang geleden heb je die Samsung aangeschaft? De S3 is al een tijdje uit dus ik betwijfel of ik dit nog kan achterhalen, maar kan het altijd proberen. Heb je het toestel overigens nog wel? Want dan kun je de IMEI nog in het toestel zelf achterhalen. Ik denk het niet maar voor de zekerheid: het 06-nummer van dat abonnement nog wel actief? 

Ik denk dat het uiteindelijk het makkelijkste is om een nieuw account aan te maken met een ander e-mailadres. 

Ik hoor graag van je. 


Pff. Ik heb tussendoor als 3 keer van telefoon gewisseld. 2x sony gehad en nu weer een samsung..ik had daarom ook niet verwacht/vergeten. dat mijn account is gelinkt aan oude phone.

heb wel nog steeds hetzelfde nummer.. 06********.

Maar het lijkt dat samsung mijn heeft geblokkeerd. Mijn mails komen niet meer aan en reageren ook niet meer op..

Heb het er maar bij gelaten..

 

Bedankt voor het reageren.


Geen probleem, maar zoals verwacht kan ik dit helaas niet meer achterhalen. Ik denk dat het handiger is om een nieuw account aan te maken met een ander e-mailadres.