Skip to main content

Goedemorgen, 

 

1 november al toezegging gehad voor een vervangend toestel. Door een fout bij post NL en door de problemen bij jullie op 23 december nogmaals bevestigd gekregen dat er echt een nieuw toestel mijn kant op gestuurd werd.

 

tis al weer een maand geleden dat dit is toe gezegd.

ondertussen wacht ik al 3 maanden en heb ik nog steeds niks. Wanneer kan ik dit nu eindelijk verwachten??

Je kunt nu zelf direct navraag doen over de status van de iPhone wisseling. Ik stuur jou even een privébericht met meer informatie @Sharon24, zodat deze situatie snel opgelost kan worden. 


Hi,

 

Ik wacht al sinds November op het omruilen van mijn Iphone 11 voor de 12, iedere keer hoor ik een anders smoes. Het indienen van een klacht heeft ook geen zin omdat daar niet op wordt gereageerd, wat moet ik nu doen? Ik vind dit schandalig! 


Voor jou geldt hetzelfde @EH2022, ik stuur jou een privébericht zodat je rechtstreeks met de juiste personen kunt spreken. 


22 december al toezegging gehad op de swap van 11 naar 12. Nu ruim 7 weken later nog niks ontvangen en als ik naar kpn bel wordt ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd 


Ik stuur jou een privébericht zodat je rechtstreeks met de juiste personen kunt spreken. @Naomi Kusters23 


Hier hetzelfde verhaal, ik wacht sinds 23 december op het vervangende toestel en telefonisch word ik niets verder geholpen. M.i. neemt niemand bij KPN verantwoordelijkheid. 

(@ kpn medewerker: ik bel telkens al naar het nummer dat KPN via Privé bericht stuurt, dus dat heeft geen zin nogmaals te sturen)

Er is toch wel iets dat jullie kunnen doen??