Skip to main content

Hallo, ik heb voor mijn reis naar de vs en Mexico twee buitenland bundels toegevoegd. Nu ben ik eerst in de vs, maar gebruikt het systeem de mbs die bedoeld zijn voor Mexico ipv de specifieke bundel voor de vs. Kan ik daar iets in veranderen? Nogal zonde als eerst de ene bundel opgaat terwijl ik meer dan genoeg op de specifieke vs bundel heb. 
 

alvast bedankt voor jullie reacties. 
mvg Linda

Hi @LindavanOs en welkom op het forum! 

Gek dat die bundel gebruikt wordt. 😕 Je bent niet in de buurt van de grens van Mexico toevallig? 
Dan kan het namelijk zo zijn dat je verbinding maakt met het Mexicaanse netwerk in plaats van die in de VS. 
Dit kun je oplossen door via de netwerkinstellingen van je toestel handmatig een Amerikaanse provider te selecteren. Je telefoon zal dan alleen met die verbinden. 

Hopelijk lost dat het op!


Hallo Sanne,

Dank voor je reactie. Op dit moment ben ik New York dus niet in de buurt van de grens. Helaas had ik al geprobeerd te wisselen van provider, maar heeft niet geholpen. Ondertussen is de bundel op en is hij netjes over gegaan naar de Amerikabundel. En koop dan over een paar dagen maar een nieuwe bundel voor Mexico. Het heeft voor nu de pret niet mogen drukken. Na afstemming met kpn(/je collega) hebben ze een aantekening gemaakt en ga ik thuis even rustig kijken wat er geregeld kan worden voor een vergoeding.


Heel apart dat de bundel voor Mexico dan gebruikt wordt. 😶 New York is inderdaad niet bepaald in de buurt. 

Top dat je al via een andere weg contact hebt gehad! Als je thuis bent kun je inderdaad weer contact opnemen via die weg (0800-0402 voor het geval je gebeld hebt). 
Mocht dat tegen die tijd niet goed gaan of niet lukken, laat het hier gerust weten!

Veilig reis en veel plezier daar!Â