Skip to main content

De Samsung S8 kan in Finland geen verbinding maken met internet.

Hallo @Gofmie heb je al eens handmatig een andere provider geprobeerd?

Wel na die handmatige keuze het toestel even herstarten.

Succes.

 


Ja dat heb ik al geprobeerd. In de baltische staten had het toestel geen problemen en zocht automatisch de goede provider. Zijn nu al een week in Finland en het lukt niet met de S8 op internet te komen. Mijn s20 fungeert al die tijd als hotspot.


Hi @Gofmie! Wil je eens kijken of het lukt verbinding te krijgen als je de simkaart die nu in de S8 zit in de S20 plaatst? Daarmee sluit je uit dat het in de instellingen van het abonnement zit. Als dit het geval is moet het in de instellingen van de S8 zitten. 


Zal het gaan uitproberen.

 


@Gofmie is het gelukt te testen of de simkaart in de andere telefoon wel goed diensten krijgt? 🙂


Het is nog steeds niet gelukt, mar wil ook niet langer actief zijn met deze ergenis. Mijn s20 is de hotspot voor de s8. In Nederland zie ik wel weer.

 


@Gofmie in dat geval sluit ik het topic voor je. Jammer te horen dat het uiteindelijk niet gelukt is. Mocht je in de toekomst weer in Finland zijn en hetzelfde probleem hebben, wissel dan eerst de simkaarten. Lukt het dan niet, laat het dan hier weten. Dan help ik je graag verder.Â