Skip to main content

heb vandaag gebeld met KPN omdat ik over ga naar een andere aanbieder met nummer behoud

maar moest nog de telefoon betalen en einde contract heb ik gedaan tijdens het gesprek 

ben ik in eens afgesloten nu geen telefoon en internet dit kan toch niet help nu ben ik niet meer berijkbaar 

 

Wat een toestand. 😨

Bel met een andere telefoon de helpdesk. Via het forum gaat dit minstens enkele dagen duren. 

Ook een mogelijkheid is morgen naar een KPN winkel. http://kpn.com/winkel

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Storingen, wat ik dit toch wel wil noemen, zijn 24/7 te melden.


Hallo @opel rekord 

Ik snap dit probleem niet. Als je naar een andere provider overstapt met nummerbehoud, dan zal het abonnement bij de nieuwe provider pas beginnen als het abonnement bij de oude provider (KPN in dit geval) afloopt na de volledige looptijd. Maar dan is op dat moment ook de toestellening afbetaald.

Heb je nu wellicht via het telefoontje bij KPN de toestellening in één keer afbetaald en onbedoeld het abonnement per direct opgezegd?


nee heb niet eens over opzeggen gehad alleen dat ik de rekening wou betalen en over gaan naar andere aanbieder mijn contract loopt tot juni 2024 en is betaald


ja ga ik morgen ook doen maar zal wel niets helpen 

 


Dan ben ik bang dat je toch iets in gang hebt gezet wat niet de bedoeling was. Het lijkt erop dat de medewerker het anders geïnterpreteerd heeft en het abonnement beëindigd heeft.


Ik zie nu ook jouw andere topic →  Hoe kan ik mijn abonnement afkopen? | KPN Community

Ik zag dit topic eerder voorbij komen en het verbaasde me toen al. Overstappen naar een andere provider door een flink deel van je abonnement en toestel in één keer af te betalen. Dan moet de nieuwe provider wel heel veel voordeliger zijn om die kosten te rechtvaardigen.


Hoi @opel rekord 

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ontzettend verbaasd, dat je een nieuw topic bent gestart!
Aangezien ik je in jouw vorige topic, waar @RBxx ook naar verwijst, je uitgebreid antwoord heb gegeven, welke stappen je moet nemen.

Hierin schreef je ook duidelijk en helder (in je gestelde vraag) dat je graag je mobiele abonnement én toestel in één keer wilde afkopen , omdat je ging overstappen naar een andere provider.
Je hebt hierbij niet vermeld, dat je gebruik wilde maken van nummerbehoud, want dan had ik daar zeker rekening mee gehouden omtrent mijn antwoord richting jouw.

Als je vanmiddag tegen de medewerker van KPN hebt gezegd dat je beide (abonnement én toestel) wilde afbetalen, dan ben ik bang dat deze medewerker alles per direct heeft doorgevoerd en heeft beëindigd voor jouw, hetgeen wat ook @RBxx  al vermoeden.

Je hebt zoals ik uit je bericht naar voren haal, alles betaald tijdens dit telefoongesprek.
Ik ben bang dat er nu helaas geen weg meer terug is, maar wat @PeterG ook al aan gaf en waar ik mij bij aansluit, kun je nogmaals bellen met de telefonisch klantenservice van KPN, om te overleggen of je jouw 06-nummer nog kunt behouden voor je nieuwe provider.

Maar dan moet jouw 06-nummer wel weer actief worden gesteld, anders is nummerbehoud niet mogelijk.


na 4 keer gebeld werd ik goed geholpen de éérste drie keer werd de verbinding verbroken 

niet zo netjes van kpn bij de 4 keer werd ik netjes geholpen door een vrouw heb alles netjes uitgelecht wat het probleem was en  werd goed geholpen heb weer telefoon tot het word overgenomen 

Met nummer behoud wat ik wel heb aangegeven 


Fijn dat het uit eindelijk toch weer goed gekomen is @opel rekord!


na 4 keer gebeld werd ik goed geholpen de éérste drie keer werd de verbinding verbroken 

niet zo netjes van kpn bij de 4 keer werd ik netjes geholpen door een vrouw heb alles netjes uitgelecht wat het probleem was en  werd goed geholpen heb weer telefoon tot het word overgenomen 

Met nummer behoud wat ik wel heb aangegeven 

Hoi @opel rekord 

Fijn dat het alsnog is goed gekomen!
En ook dat je netjes bent geholpen door een vrouw van de telefonische klantenservice.