Skip to main content

Als ik mijn mobiel abonnement nu verleng zit dan in de aanbieding  die ik krijg al de inflatiecorrectie verwerkt of komt deze er nog bovenop?

De aanbieding die ik nu krijg is namelijk exact gelijk als de aanbieding die ik kreeg  voordat KPN de inflatiecorrectie bekend heeft gemaakt en als de correctie er nog bijkomt heeft verlengen geen zin voor mij.

 

 

Hallo @G.H.M.Meuwissen ,

Als je nu een abonnement afsluit, dan is de eerste verhoging (wegens inflatiecorrectie) per 1 oktober 2023. 
 

En inderdaad, de prijzen van de abonnementen zijn niet gewijzigd. Dat is een gevolg van het beleid van KPN. Dat doen ze wel vaker. Klanten die na 1 oktober een abonnement afsluiten, betalen minder dan klanten die al lange tijd hetzelfde abonnement afnemen. Zij kunnen na afloop van hun contract verlengen en dan gaan ze ook terug naar de prijs die jij nu gaat betalen. 


Hoi @G.H.M.Meuwissen en bedankt voor je bericht :)
Ik zie dat je vraag eigenlijk al is beantwoord door @Noordzee en ik kan hier verder niet zoveel meer aan toevoegen! Hopelijk weet jij met deze informatie waar je aan toe bent. Mocht je hier nog verdere of aanvullende vragen over hebben dan horen we dat natuurlijk graag.

 


Ja, inmiddels mobiel abo verlengt naar unlimited Data & Bellen. Ben nu goedkoper uit als met oude abonnement. met dank aan de inflatiecorrectie 2022!! 

 


Ja, inmiddels mobiel abo verlengt naar unlimited Data & Bellen. Ben nu goedkoper uit als met oude abonnement. met dank aan de inflatiecorrectie 2022!! 

 

Eind goed al goed :) 
Bedankt ook voor deze terugkoppeling @G.H.M.Meuwissen! 


Goedemorgen, ik wil mijn opgezegde abonnement toch nog een maand verlengen. Dat kon zei een collega. Na zes! Pogingen de klantenservice te bellen(wordt er steeds na 10 minuten uitgegooid) zou ik graag iemand spreken. Ook wil ik mijn mail behouden graag.


Goedemorgen, ik wil mijn opgezegde abonnement toch nog een maand verlengen. Dat kon zei een collega. Na zes! Pogingen de klantenservice te bellen(wordt er steeds na 10 minuten uitgegooid) zou ik graag iemand spreken. Ook wil ik mijn mail behouden graag.

Gaat dit over een thuisabonnement? Of een mobiel abonnement? Aangezien u het over "mail behouden" heeft, maar deze vraag stelt in een topic die gaat over inflatiecorrectie op een mobiel abonnement.


Goedemorgen, ik wil mijn opgezegde abonnement toch nog een maand verlengen. Dat kon zei een collega. Na zes! Pogingen de klantenservice te bellen(wordt er steeds na 10 minuten uitgegooid) zou ik graag iemand spreken. Ook wil ik mijn mail behouden graag.

Beste advies wat ik je dan kan geven is ons te bellen op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste afdeling @Rijnb . 


Verlengen van mobiel Abo op 1 oktober 2023.

Dan is volgende inflatie correctie pas per 1 oktober 2024?


Verlengen van mobiel Abo op 1 oktober 2023.

Dan is volgende inflatie correctie pas per 1 oktober 2024?

Ja.Â