Skip to main content

Na de per telefoon ontvangen 6 nrs ingetikt te hebben en vervolgens op verdergaan geklikt, gebeurt er niets en na korte tijd valt de internetverbinding weg.  Komt dit vaker voor en wat is hieraan te doen voor de binnenkort in te vullen b elastingaangifte?? Norton reeds verwijderd dus daar ligt het niet aan.

Werkte voorheen met alleen gebruikersnaam en wachtwoord uitstekend.

Dank voor een oplossing.

Ik raad je aan om de DigiD app te gebruiken. Via SMS is niet meer tot beperkt mogelijk bij DigiD. Ik raad daarom de App aan.


Hi @wolvenpc, inloggen via een sms code blijft wél mogelijk, waar ze binnenkort mee gaan stoppen is inloggen met alléén gebruikersnaam en wachtwoord. 

Als het bij jou mis gaat, wil ik je aanraden om daar toch even mee aan de slag te gaan. Dit is niet iets waar KPN invloed op heeft, ik wil je dus graag doorverwijzen naar de DigiD website over de sms controle!


hier hetzelfde probleem, inloggen bij de overheid, met DigiD lukt niet meer met de KPN modem, eerst dachten we dat het aan de App lag, toen aan de mobile telefoon, dus nieuwe gekocht, zelfde probleem
Nu mogen wij ook in geval van nood op de modem van de buren ( ziggo) inloggen, en daar werkt alles prima...( wat ik begrepen heb zou het aan IP6V instelling of zo moeten liggen, heb er geen verstand van , maar is heel vervelend, inmiddels wachten op nieuwe inlog van Digid want na zoveel keer proberen, alles ongeldig geworden)


Na uitvoerig tel.gesprek met KPN werd computer overgenomen en modem uitgelezen, men dacht dat het aan het modem zou liggen, andere dag nieuw modem ontvangen en geínstalleerd helaas nog steeds hetzelfde probleem. Bezoek monteur,lang zoeken en meten en diverse bezoeken aan plaatselijke centrale stabiel internet maar geen tel. verbinding meer. Na een aantal dagen zonder telefoon weer bezoek van andere monteur, deze keer van ander bedrijf, weer meten, bezoek aan plaatselijke centrale en ja, alles werkt nu weer naar behoren. kan weer inloggen bij Digid en sms controle intikken waarna ik zonder probleem alle gegevens kan invoeren. Probleen lag dus kennenlijk ergens in de centrale. Blij dat alles is opgelost.