Skip to main content

Verkoopdocument ontvangen voor het inruilen van mijn Samsung Galaxy S21 met een mooi bedrag, dit is inclusief bonus (actie). Nu heb ik mijn telefoon opgestuurd en krijg bericht dat ik een heel ander bedrag terug krijg. Het geschatte verkoopprijs excl. de bonus.

Nu is het bedrag zo laag dat ik de telefoon beter aan iemand anders kan verkopen of geven.  Heel oneerlijk, maar hoe benader ik ze, want mail beantwoorden is niet mogelijk.

Mooie actie om je telefoon op te sturen en je krijgt je bonus niet. Gaat wel om 200 euro. Wat te doen?

 

 

Hallo @AnkieP1959 de 1e schatting van de waarde die ze doen is aan de hand van de door  jouw ingevulde gegevens over de telefoon.

Nu de telefoon bij hun is en ze de telefoon fysiek zien en testen kan er een ander bedrag uitkomen, hoger of lager, in jouw geval lager en dat kunnen ze ook beredeneren.

Dat staat ook in de voorwaarden.

Er staat ook ergens beschreven wat je moet doen om het bod te weigeren en je telefoon terug te krijgen.

 


De telefoon ziet er nog als nieuw uit, dat bedrag € 161 is hetzelfde gebleven, de € 200 bonus is weggelaten. Die ik bij ontvangst van het formulier wel ontving. Anders had ik geen nieuwe telefoon genomen. € 200,00 is een hoop geld.


De telefoon ziet er nog als nieuw uit, dat bedrag € 161 is hetzelfde gebleven, de € 200 bonus is weggelaten. Die ik bij ontvangst van het formulier wel ontving. Anders had ik geen nieuwe telefoon genomen. € 200,00 is een hoop geld.

Hallo @AnkieP1959 komt die bonus van KPN uit of vanuit de firma die jouw telefoon terug koopt.

Indien het 1e even in de voorwaarden kijken hoe je aan die bonus komt.

Het inruilbedrag is dus niet lager, maar je hebt de bonus nog niet ontvangen, dat is heel iets anders.

Maar daar lees ik meer over binnen dit forum.

even bovenin bij zoeken ‘bonus’ ingeven en kom je misschien een oplossing tegen.

 

 


Dankjewel voor je reactie. Maar dat bedrag staat op het formulier wat ik heb ontvangen, vanuit hun kreeg je die bonus. Maar ik zal zoeken. Bah altijd ie kleine lettertjes niet leuk.


Hi @AnkieP1959, het inruilbedrag en de bonus worden apart van elkaar behandeld en uitbetaald, echter zou dat duidelijk naar je gecommuniceerd moeten worden. Ik snap dus dat je even aan de bel trekt hier omdat je nu niet weet waar je aan toe bent!

De partij die de toestellen inneemt en de uitbetalingen regelt is het bedrijf ‘Recomerce’. Ik wil je aanraden om daar even aan te kloppen met je vraag over de uitbetaling van de bonus (klik!) Ze zullen je er daar alles over kunnen vertellen!


Beste Maja, dankjewel voor je reactie. Dat zou heel fijn zijn.

Want als ik die 200 euro niet zou krijgen had ik de nieuwe telefoon niet genomen. 200 euro is een hoop geld.  Maar waarom staat het op de eerste pdf van Recomerce wel vermeld en bij de mail dat ze de telefoon hebben ontvangen niet. Dat vind ik wel vreemd en vertrouw ik nog niet helemaal.

Mvg Ankie Petersen


Ik durf daar echt geen antwoord op te geven @AnkieP1959, als je hierop klikt kom je uit bij het contactformulier om deze vraag rechtstreeks aan de juiste mensen te stellen!


Dankjewel Maja. Top. Ga ik gelijk doen.