Skip to main content
Beantwoord

Inruilbedrag wel gehad maar Recommerce geeft aan "product niet onvangen"

• June 30, 2023
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb mijn bonus van 100 euro nog niet gehad ik heb wel de 36 euro van me oude toestel gehad nu staat er als ik op aanvraagstatus klik: Inruil aangemeld, product nog niet ontvangen wat moet ik doen 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Arjen zandee, welkom! Je kunt het beste contact opnemen met Recommerce. Zij helpen je graag verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Arjen zandee, welkom! Je kunt het beste contact opnemen met Recommerce. Zij helpen je graag verder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 4, 2023

Hallo 

ik heb een mail gedaan maar daar word niet op gereageerd en ik kan nergens een telefoonnummer vinden 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wanneer heb je de mail gestuurd? Soms kan het aantal werkdagen duren voordat er dan een respons komt! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 6, 2023

Al een week geleden en 2 weken geleden ook 1

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heb je hen los een mail gestuurd, @Arjen zandee, of heb je het formulier gebruikt dat Marcia hierboven linkt:

...contact opnemen met Recommerce...

Als je het formulier nog niet hebt gebruikt, probeer dat nog eens. We zien dat dit over het algemeen goed werkt.

Als je dat al wel gedaan hebt, vul dan je forumprofiel in met je abonnementsgegevens. En vermeld ook, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ even welk toestel je ingestuurd hebt, plus de relevante ordernummers, track en trace, dat soort dingen.