Skip to main content

Na nu heeeel veeel communicatie en mailen na aankoop iPhone 13 mei 2023, inruil iPhone 7 22 euro en jawel 100 euro inruilbonus.

nu na bijna 2 maanden nog steeds GEEN 100 euro ontvangen !!!

vanmorgen kpn klantenservice gebeld met alle abonnementen opzeggen, advies op dit forum antwoord te krijgen via klacht moderator???

walgelijk om dat ik al lang bij kpn zit dat zij met re commerce werken die blijken niet aan klant belangen te. Voldoen en sturen steed weer mails met steeds weer iets anders. Bonus was al gevalideerd brrrrrrrr

@CPH Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent op je inruilbonus. 

Je geeft aan dat de bonus al gevalideerd is. Wanneer heb je dit bericht precies ontvangen? 

En welke opslagcapaciteit had de ingeruilde iPhone 7?

 


23-06-2023 gevalideerd 100 euro.

iPhone 7 128 gb  z.g.a.n. 2017


Inruilbonus


@CPH Bedankt voor het doorgeven van deze gegevens. 

Ik ga schakelen met mijn collega's en uitzoeken hoe dit zit. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk op terug komen! 


Graag zo spoedig mogelijk betalen 100 euro Inruilbonus, mijn inruil iPhone 7 128 gb werd elders getaxeerd op 125 euro minimaal gezien de staat!

als Inruilbonus betaald word heb ik in het geheel 122 euro en een bak vol teleurstelling en ellende met re commerce en jullie als verkopende partij verantwoordelijk.


@CPH Ik ben met mijn collega's met de situatie bezig. 

Ik heb je een privé bericht gestuurd met een verzoek voor extra informatie. 


Goedemiddag

U jullie als kpn kunnen het onderzoek wat mij betreft stopzetten, daags na het contact met jullie heeft re commerce het inruilbonus bedrag ax100 euro gestort.

geen enkel excuses ,bah brrr .

voor mij als persoon is uiteindelijk deze zaak klaar.

maar voor vele slachtoffers van kpn/re commerce  hoop ik dat kpn niet met zulke bedrijven in zee gaat, het lijkt mij bijna crimineel als ik de revieuws heb gelezen.

en u pb om weer meer info lijkt veel op re commerce dit niet goed dan weer dat niet goed,beleid zou moeten zijn in de basis weer vertrouwen krijgen met zo min mogelijk slachtoffers!

 

Â