Skip to main content

Bonus (€100) niet ontvangen na inruil.

Als nieuwe klant voor mobiel, tv en internet reeds klant! Ben ik heel erg teleurgesteld!

Na het opsturen ontving ik vrij snel de inruilwaarde. 16 mei 2023 contract getekend en 17 mei op gestuurd naar recommerce inclusief de benodigde documenten!

bevestiging van ontvangst in de mail en als er nog ontbrekende documenten voor de bonus waren zou ik een bericht ontvangen. Geen bericht ontvangen!

na 3 weken nog geen bonus dus KPN gebeld.

medewerker 1 zei kan nog wel even duren. Na twee weken weer gebeld.

medeweker 2  heeft een dossier gemaakt van mijn gegevens en zei ik ga terugbellen hierover maar kan wel even duren. 

Ik las op reviews dat er veel problemen met recommerce zijn, maar ja zo kan  iedereen zaken doen beloven en niet nakomen oplichterij,noemen we dat!

iets voor Alberti Stegeman misschien!

KPN waarom doen jullie zaken met dit shit bedrijf? Ik heb met jullie een deal gemaakt help mij aan m’n 100€ en laat al die anderen niet stikken!!!!!!

mijn partner wilde ook overstappen maar ik weet t niet of dat verstandig is!

 

KPN ik verwacht hulp en een antwoord

een teleurgestelde klant

Johan.K

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

 

Hoi @Legna, welkom op ons forum!
Dit hoort natuurlijk niet zo lang te duren, heb je inmiddels nog iets vernomen van mijn collega's?

Anders kijk ik even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Thomas 

ik heb niets meer vernomen van je collega’s

gr

 


Ik heb ook nog een mail naar Recommerce gestuurd maar ook nog geen reactie!


Ik ga er even voor je achteraan, zou je nog het trade-in nummer willen vermelden bij de persoonlijke opmerkingen in je profiel?


Thomas :

hier bij jou gevraagde info

Trade-in-retentie: ***

vr gr J .K.

 

Admin: privégegevens verborgen


Bedankt! Ik leg het bij mijn collega's neer, zodra ik reactie heb hoor je van me!


Ik ben inmiddels ook gebeld door een collega, die heeft ook nog een dossiers naar recommerce gestuurd. Dus er wordt hard aan gewerkt gelukkig, zodra ik iets hoor laat ik het je weten. En anders hoor ik jouw weer!

alvast bedankt vr gr Johan K


Beste Thomas 

nogmaals bedankt vd goede zorgen het geld staat inmiddels op mijn rekening!

fijn dat jullie zo goede inzet hebben ben blij met KPN en de medewerkers 

vr gr 


Graag gedaan hoor!
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!