Ik heb het zelfde probleem met Recommerce, een iPhone 14 Pro Max besteld (27 Maart) bij KPN en wil aanspraak maken op de bonus van €150,- euro (betreft actie van 6 Maart - 2 April). Netjes oude telefoon opgestuurd, voor de zekerheid de gevraagde aankoopbewijs toegevoegd en deze ook de zelfde dag geupload (Aankoopbon met het S.xxxx nummer).
Krijg voor het oude toestel een inruilprijs €23,- op de bankrekening, maar de €150,- euro nog niks van gezien of gehoord dat de document goed of incorrect zijn aangeboden. We zijn de 22 dagen (staat in de actie voorwaarden) mbt het uitbetalen reeds gepasseerd.
Recentelijk nogmaals de documenten geupload in het portaal en een email gestuurd met de documenten.
Hierop netjes een auto reply gehad van Recommerce dat ze binnen 5 werkdagen een antwoord geven.
Hier wacht ik dan maar op.
@KPN … Het is een beetje kort door de bocht door de klant richting Recommerce te sturen omdat jullie de verkopende partij zijn en ik als consument met jullie zaken doe, dat jullie het uitbesteden is niet het probleem van de klant en is aan KPN eisen te stellen aan de uitvoerende partij.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.