Skip to main content

Beste, 

 

ik heb afgelopen telefonisch via de klantenservice een data only voordeel bundel op mijn abbonement gekregen. Echter ben ik in Marokko en werkt het niet. Ik heb alle stappen doorlopen die op forum staan. zonder succes 
 

ik hoor graag hoe dit op te lossen 

Hoi @Internet Marokko, welkom hier. 

Wat balen dat de bundel niet werkt in Marokko. Dat hoort niet zo te zijn. Je hebt wel een netwerk? Handmatig ook een ander netwerk geprobeerd? 

 


Bij mij nu hetzelfde. Het werkte prima tot we Fez verlieten. Daarna niks meer. Nu al vijf dagen afhankelijk van de wifi in hotels. Had ik maar zoals mijn reisgenoten voor een tientje een 10gb sim gekocht. Andere netwerk providers zijn niet te activeren. Alleen Orange zonder data.😒


Update: na een week zijn we in Marakkech en hebben we weer internet. Dus deze bundel is onbruikbaar bij een rondreis. Beter lkkaal een kaartje kopen voor 100 dirham.


Dan zat het dus niet in de aansluiting. Maar meer in het bereik en beschikbaarheid van netwerken in Marokko. Daar heb ik helaas geen invloed op. :(


Geef het in elk geval aan bij de bundel dat deze alleen bruikbaar is in de grote steden 


Dat lijkt misschien zo, maar daar heb ik verder geen invloed op. De bundel is gewoon werkbaar in heel Marokko mits er goede dekking is van de lokale providers. In Nederland heb je vrijwel overal dekking. Zelfs in Duitsland heb je bijvoorbeeld al locaties waar vrijwel geen of hele slechte dekking is. Dit kan in Marokko ook zo zijn. Ligt er maar net aan hoe goed de dekking is.