Skip to main content

Op welke wijze kan ik mijn gebruik per maand over 2022 inzien?

Op pagina 2 van de maandelijkse factuur staat het totaal verbruik van die maand.

Al deze facturen vind je in de MijnKPN app.


RDxx bedankt, ik heb het gevonden. Helaas heeft de KPN zoals gebruikelijk zijn zaken niet op orde. Van de 12 maanden die getoond worden zijn 3 dezelfde en is bij 1 maand steeds een foutmelding. Kortom ik heb erg maar weinig aan.


Hi @JMGerrits! Gek dat er dezelfde facturen meerdere keren in staan. Zijn het dan niet toevallig facturen van bijvoorbeeld de thuisdiensten en het mobiele abonnement? 

Wat als je in je MijnKPN kijkt via de webbrowser, lukt het dan wel om alle facturen op te vragen?


Ik heb via Mijnkpn gekeken. Het zijn inderdaad 3 dezelfde maanden met dezelfde brieven (aug). Bij sep. constantefoutmelding. Het zijn geen bestellingen, diensten of iets anders van kpn, want ik heb niets van kpn (xs4all gebruiker)


Check, ik heb alle facturen van 2022 die in mijn systeem te vinden waren per mail naar je laten versturen. Ze komen aan op het bij ons bekende e-mail adres, hopelijk is alles dan wel goed in te zien! Laat je weten of het gelukt is? 


Jammer van de moeite. Deze facturen van jan. 2022 en feb, 2022 heb ik niet nodig en heb ik niet gevraagd. Je heb mijn vraag niet goed gelezen. In het kort ging het over:

  1. mobiel internet (zie titel item)
  2. il mis sep, apr. en maart 2022 (staan niet in het overzicht van de laatste 12 maanden op de web site)
  3. van deze maanden wil ik weten hoeveel mB per maand verbruikt is.

 

 


van deze maanden wil ik weten hoeveel mB per maand verbruikt is.

Dat staat toch op de facturen? Of niet?


Het verbruik op de facturen blijft 6 maanden inzichtelijk @JMGerrits. Daarna staat het niet meer op de facturen, omdat we deze wegens de privacyregels (AVG) niet langer dan 6 maanden mogen bewaren. Dat is van april en maart 2022 dus niet meer te achterhalen tenzij je zelf de facturen ooit nog per mail hebt ontvangen en je ze daar nog kunt vinden. 

Je hebt een XS4ALL abonnement, dus je kunt hierover ook nog contact met XS4ALL opnemen. Dit kan via telefoonnummer 020 398 76 66. Iedere werkdag tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur. Dan kunnen zij je helpen om de juiste facturen te achterhalen, in elk geval wat september betreft. De factuur uit 2022 die ik naar je gestuurd had van september is van een 0970 nummer waar het verbruik op staat bij mij, maar als die niet goed bij jou aan is gekomen of weergeven wordt is bellen het makkelijkste. 🙂

 


De mobiel internet factuur voor nummer beginnend met 097 van sep. 2022 heb ik niet ontvangen, vond het nu bij facturenoverzicht met een goede link. Ik vind het vreemd dat bij mijn mobiel internet facturenoverzicht 12 regels staan voor 12 maanden.

Ik merk dat u mijn vraag niet kan of wil beantwoorden en naar een ander onderdeel (xs4all) van kpn verwijst. Daarom kan wat mij betreft dit item met alweer een onbevredigd antwoord afgesloten worden.


Ik vind het vreemd dat bij mijn mobiel internet facturenoverzicht 12 regels staan voor 12 maanden.

Voor elke maand 1. Wat is daar vreemd aan?


Het verbruik op de facturen blijft 6 maanden inzichtelijk @JMGerrits

Nee, het verbruik blijft er op staan. Hier een factuur van aug 2021, gewoon rechtstreeks uit MijnKPN:

Daar staat het verbruik van juli gewoon op: 31:10 belminuten en 2324 MB data. Dat is toch wat u wilde weten @JMGerrits ?


Ik heb nog nooit zo'n kpn factuur gezien.

Ik sluit nu definitief  dit item af, want uit de rijstebrij van kpn komt van alles behalve wat ik zoek.


Ik heb nog nooit zo'n kpn factuur gezien.

Ik sluit nu definitief  dit item af, want uit de rijstebrij van kpn komt van alles behalve wat ik zoek.

Dit is gewoon een normale KPN factuur. Die krijgt iedereen. Alleen wel pagina 2. Misschien heeft u nog nooit verder gekeken dan pagina 1.