Skip to main content

Ik zit momenteel in het buitenland, maar weet niet hoeveel GB ik volgens KPN verbruikt heb, want de App toont dit niet bij unlimited abbonmementen. Dat us voor mijeen probleem, want ik mag maar 25 GB gebruiken in het buitenland met reguliere snelheid. Ik ben afhankelijk van Google Maps om te navigeren en dat lukt niet met de trage variant. Nu moet ik via omwege zelf mijn verbruik monitoren en hopen dat KPN exact dezelfde meting erop na houdt. Weet iemand waar ik toch dit inzicht vandaan kan halen? 

@Kpnklant 1234567890 ik heb geen antwoord op je vraag om inzicht te krijgen in je verbruik. 
Wel de tip om in Maps de kaart van je omgeving op te slaan en dan zonder dataverbinding te navigeren. Zelf heb ik de ervaring dat je met Here in NL kunt navigeren op een verbinding met lage snelheid; wel eerst de kaart opslaan. 


Een bekende klacht @Kpnklant 1234567890 , je bent niet de enige/eerste.

In MijnKPN is het verbruik via roaming momenteel niet in te zien bij een Unlimited abonnement. Deze wens is door de moderators voorgelegd aan de ontwikkelaars van MijnKPN, echter is niet bekend of en wanneer deze optie toegevoegd gaat worden aan MijnKPN. Als hier meer over bekend is, laat KPN dat hier op het forum weten.

Je bent nu nog aangewezen op de dataregistratie in jouw telefoon. Dit wordt uitgelegd in dit topic:

Â