Uit pure wanhoop toch maar eens op dit forum proberen.
Lang verhaal in t kort…
Ik kan al meer dan twee maanden niet bellen/gebeld worden/sms/ voicemail ontvangen/ etc…
In de KPN winkel zagen ze dat het om een IPhone 11 ging. Het probleem - waarvan ik tot die tijd nog niks had gehoord en achteraf al veel vaker last had gehad - bleek bekend en groot.
Er werd een ticket aangemaakt met melding dat het wel drie weken kon duren voordat er contact opgenomen zou worden.
Na drie weken zelf gebeld. Er was iets raars met het ticket dus de - overigens erg vriendelijke - dame aan de lijn heeft een nieuwe ticket aangemaakt. Met alvast een soort van aanvraag voor een return ticket (term is ongetwijfeld anders, maar dekt de lading). Wel melding dat het druk is en wachtijd wel op kan lopen tot een maand.
Net maar weer eens gebeld… Ticket (welke van de 2, realiseer ik me nu) was afgesloten.
Opnieuw een ticket aangemaakt…Hoe lang gaat dit nog door?
Ondertussen moet ik ‘bij WIFI’ in de buurt blijven om beschikbaar te zijn. En geloof me, niet vanwege ‘small talk’ , maar zakelijk en ouders/kinderen.
Heeft iemand tips hoe, wie, waar, ik het systeem iets kan versnellen. En nee, ik wil niet voorkruipen, maar keer op keer achteraan sluiten ook niet…
Dank
Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.