Skip to main content

Uit pure wanhoop toch maar eens op dit forum proberen.

Lang verhaal in t kort…
Ik kan al meer dan twee maanden niet bellen/gebeld worden/sms/ voicemail ontvangen/ etc… 

In de KPN winkel zagen ze dat het om een IPhone 11 ging.  Het probleem - waarvan ik tot die tijd nog niks had gehoord en achteraf al veel vaker last had gehad - bleek bekend en groot.

Er werd een ticket aangemaakt met melding dat het wel drie weken kon duren voordat er contact opgenomen zou worden.

Na drie weken zelf gebeld. Er was iets raars met het ticket dus de - overigens erg vriendelijke - dame aan de lijn heeft een nieuwe ticket aangemaakt. Met alvast een soort van aanvraag voor een return ticket (term is ongetwijfeld anders, maar dekt de lading). Wel melding dat het druk is en wachtijd wel op kan lopen tot een maand. 

Net maar weer eens gebeld… Ticket (welke van de 2, realiseer ik me nu) was afgesloten.

Opnieuw een ticket aangemaakt…Hoe lang gaat dit nog door?

Ondertussen moet ik ‘bij WIFI’ in de buurt blijven om beschikbaar te zijn. En geloof me, niet vanwege ‘small talk’ , maar zakelijk en ouders/kinderen. 

Heeft iemand tips hoe, wie, waar, ik het systeem iets kan versnellen. En nee, ik wil niet voorkruipen, maar keer op keer achteraan sluiten ook niet…

Dank

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Hallo ​@Tienfort welkom op de KPN Community, wat een nare situatie zeg. Ik snap volkomen dat je na zo'n lange periode graag duidelijkheid wil hebben over de situatie. Ik heb jouw bericht even afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt zodat we er samen even naar kunnen kijken.

Ik vind het ook echt vreemd dat voorgaande meldingen dan zijn gesloten, je hebt daar dus in geen enkele vorm terugkoppeling vanuit KPN over ontvangen?

Ik ga dat voor je nalopen, even voor de volledigheid: het gaat om het nummer wat in jouw profiel vermeldt staat?

Hallo Remco, 

Er werd vanmiddag gezegd dat er 1 ticket (maar er waren er drie aangemaakt) was afgesloten en dat ik daarover vorige week een sms zou hebben ontvangen. Ik heb/kan al sinds oktober geen sms-jes ontvangen en heb dus ook niks van KPN gehoord.

Het nummer klopt

Dan ga ik op onderzoek uit ​@Tienfort en ik kom ik er na het weekend op terug. We houden contact!

Super! Dank je wel ​@Remco van KPN 

Hoi remco, kan je gelijk mijn zaak even nalopen? Is het nummer van mijn partner

Half juni gemeld met de bekende problemen.

Meerdere belletjes en klachten geen succes. 

Nu vorige mand half november bleek ticket ineens gesloten, nieuwe ticket en klacjt aangemaakt, zou opgepakt worden. Ben maand verder na klacht en ticket en inmiddels 6 MAANDEN na 1e initiele melding. Graah een update

En we horen weer de bekende krekels 😔

Goedemorgen ​@Tienfort ik heb even contact gehad en ik kan bevestigen dat na het contact er nu wel een nieuw ticket en klacht loopt. Het afhandelen zal dan even afgewacht moeten worden vrees ik. Ik hou hem nog even in de gaten. voor je . 

Hoi Frk. Deze Community is primair ingericht als een klant helpt klant platform en zoals je merkt kan het soms even duren voor er een reactie van een moderator komt. We zijn als moderatorteam niet direct ingericht voor het afhandelen van klachten rond deze problematiek en kunnen alleen bij uitzondering daar navraag overdoen. Als er een ticket loopt dan wil ik je verzoeken om de behandeling daarvan af te wachten.

Reageer