Skip to main content
Beantwoord

iPhone 11 en KPN meer dan 1,5 jaar problemen

• March 30, 2025
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Goedendag,

Dit is een vervolg op 3 telefoon gesprekken met de vriendelijke KPN klantenservice en een bezoek aan de KPN winkel in Purmerend.

De Iphone 11!!!!!!!!!!! Samen met ons KPN abonnement werkt die al sinds juli 2023 niet naar behoren. Vaak geen contact met websites, geen gebruik kunnen maken van bundels in USA en Marokko en veel ergenis.

Tijdens het eerste gesprek met de KPN klantenservice werd ons verteld dat dit probleem bestond en in programma’s als Radar uitvoerig aan de orde is geweest. Wij kijken niet veel naar dit soort programma’s en hebben dus bijna 2 jaar ons abonnement met KPN niet volledig kunnen gebruiken, mede omdat KPN ons hierover niet heeft geinformeerd.

Nu kunnen we de Iphone 11 opsturen en krijgen waarschijnlijk een 13 terug. Dat duurt enkele weken waarin we zonder telefoon zitten. In de huidige tijd kan dat niet meer.

We willen eventueel een nieuwe Iphone 16 kopen maar vinden dat KPN dan met een fatsoenlijke korting moet komen ter compensatie van de problemen, narigheidven irritatie.

Met de klantenservice komen we hier niet uit, bespreken met mensen van KPN die er mogelijk iets aan kunnen doen is ook niet mogelijk.

We zijn dus erg ontevreden na al 23 jaar de KPN service gebruikt en betaald te hebben.

Dus KPN los dit probleem op een nette manier op!!

Beste antwoord door Ik_Combineer

Zo ver ik weet duurt het enkele dagen voordat de telefoon is onderzocht en niet enkele weken. Dit is ook het enige wat KPN zal kunnen bieden want anders kan KPN niet controleren of er problemen zijn met het toestel.

Dit forum is verder voor klanten die veelal elkaar helpen. U gaat dan ook geen gewenste oplossing krijgen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • March 30, 2025

Zo ver ik weet duurt het enkele dagen voordat de telefoon is onderzocht en niet enkele weken. Dit is ook het enige wat KPN zal kunnen bieden want anders kan KPN niet controleren of er problemen zijn met het toestel.

Dit forum is verder voor klanten die veelal elkaar helpen. U gaat dan ook geen gewenste oplossing krijgen.

Bedankt mijnheer de monteur,

KPN geeft enkele weken op, wellicht in de praktijk korter. Vervelend is echter dat door een probleem dat KPN veroorzaakt heeft,de consument het ongemak moet ondergaan. 

2 Jaar lang netjes de facturen betaald en gedacht dat de problemen bij ons lagen. Geen info van KPN ontvangen en helaas niet naar Radar gekeken en daardoor gemist dat er een probleem was. 

Nu willen we best bij KPN een nieuw toestel (16) kopen maar een redelijke vergoeding voor de problemen. Een 13 (die je krijgt als je de 11 opstuurt) hoeft dan niet opgestuurd. Een win-win oplossing die alleen niet met KPN bespreekbaar is.

Jammer.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 31, 2025

Ik zeg absoluut niet dat het zo is, en ik werk als monteur dus weet inhoudelijk ook niks over de iPhone 11 issues behalve wat ik hier op het forum lees. Alleen wat als u die iPhone 16 met korting koopt en die 11 geen problemen blijkt te hebben? KPN heeft een oplossing bedacht waarbij alles wordt getackeld, en dat is onderzoeken en vervangen voor een duurder model. Dan is er ook geen maatwerk nodig want iemand zou dat voor u in de gaten moeten houden. Die iPhone 13 kunt u altijd nog verkopen voor een mooie prijs. Ik zie ze tweedehands voor rond de 350 op marktplaats gaan. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Marijke en Henk .  Ik snap de wens maar dat is voor KPN onbegonnen werk. Daarom is er voor een generiek aanbod gekozen dat voor iedereen min of meer gunstig is. 

Ik kan het niet anders maken. 

Ondertussen de defecte iphone opgestuurd en een nieuwe 13 ontvangen. Eind goed al goed. 

Erwin van KPN
Moderator

Dat is mooi om te lezen, ​@Marijke en Henk . Dank voor de update.