Skip to main content

Goededag,

 

sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen of via 4g internet gebruiken.

het is alleen mogelijk om via Wifi te bellen of het internet te gebruiken. 
Dit probleem heb ik gemeld en een ticket is er aangemaakt maar er werd aangegeven dat dit waarschijnlijk meer dan 2 weken gaat duren.

 

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Jazeker zoals je ook HIER kunt lezen. Ook zijn er problemen met IPhone 12 gemeld na een update. 


Ik heb niet echt het idee dat er snel een oplossing voor is en dat dit al langere tijd speelt. Slechte communicatie hierover helaas


Het is idd heel erg vervelend dat er die problemen zijn. Enige tip, belangrijkste meteen, is dat ik je kan aanraden om oplossing gericht te werken, denken.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.


Hallo @Sabo75, ik lees dat er voor jou reeds een melding bij de technische dienst is geregistreerd. Op dit moment zijn alle meldingen nog in onderzoek. 


Goedenavond.

De afgelopen dagen had ik totaal geen verbinding (geen 4g dus geen mogelijkheid om te bellen of te internetten via 4g alleen bellen of internetten via Wifi)  sinds gisteravond heb ik weer verbinding en kan ik weer bellen en internetten (verbinding niet altijd optimaal) Ik had een afspraak ingepland bij KPN winkel omdat de medewerker dacht dat door geen verbinding het waarschijnlijk aan de telefoon zou liggen. Die afspraak ga ik afzeggen en wacht nog even af. 
 

met vriendelijke groet,

 

sascha 


Ik heb exact hetzelfde. Echt bloedirritant. Als ik bel worden gesprekken ofwel plotseling onderbroken, ofwel hoort de ander mij niet meer. 

@Jeroen van KPN : wat is wijsheid? Moet ik dit ergens melden?


Het beste is wel om hiervoor een melding te laten registreren via de klantenservice @Sander_S. Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. 


Goedendag allen,

Het probleem doet zich bij mij ook voor op een iphone 12. Op basis van info en advies op dit forum heb ik contact opgenomen met 0800-0402. Mijn ervaringen:

 

  • Het probleem is bekend bij kpn en er wordt naarstig naar oorza(a)k(en) gezocht om van daaruit met een oplossing voor het probleem te komen.
  • Kreeg te horen dat er al ruim 2.900 meldingen over dit probleem bij kpn bekend zijn.
  • Alternatieve oplossing voor nu zou kunnen zijn bellen\internetten met een ander toestel dan een iphone en\of gebruik te maken van een pre paid kaart.
  • Of mijn melding tot een registratie heeft geleid vraag ik me af. Op de vraag hoe ik op de hoogte kan blijven kreeg ik niet te horen dat er nu een ticket is aangemaakt en dat ik vandaaruit tzt een reactie zal krijgen als en zodra er een oplossing bekend is.

 

Ik snap dat er zich problemen soms voordoen en dat het even tijd kost eer er een oplossing kan\zal zijn. Ik weet dat het aandacht heeft en krijgt van kpn. Derhalve wacht ik even verder de ontwikkelingen af. Maar wilde wel op deze manier bovenstaande info en ervaring delen op dit forum.

Met vriendelijke groet, Henry 


Reageer