Skip to main content

Beiden iPhone 11. Sinds juni nauwelijks hotspot terwijl wij op vakantie zijn en deze gebruiken . Internetverbinding valt steeds vaker weg. Moet tig keer per dag netwerkinstellingen resetten. Al een aantal keren gebeld. Probleem is bekend. “Ze zijn er mee bezig” maar hoe lang al! Of ik maar niet meer wil bellen hierover werd me net gevraagd 😡
Ik wil best nieuwe iPhone kopen maar dan graag compensatievergoeding KPN!! Wat een ellende! Hebben beiden duurste abonnement. 

Zorg er wel voor dat er voor jou een ticket is aangemaakt. Ze komen binnenkort met een oplossing en compensatie voor de mensen die op de lijst staan. Erg irritant probleem waar we al dik twee maanden mee zitten. Maar hopelijk binnenkort een oplossing.


Dank je voor de tip! 
ik heb wel m’n twijfels of dit daadwerkelijk opgelost wordt! Het probleem speelt al maanden. 


Het is een bekend issue @Hinkeha. Het is zoals @Matthew83 aangeeft wel van belang dat er een ticket voor je is aangemaakt. Mocht dat nog niet het geval zijn dan zou ik dat alsnog laten doen door te bellen met 0800-0402. Dan zal je via dat traject op de hoogte worden gehouden. 


Er is allang een ticket aangemaakt! Ik ben maandag naar KPN winkel gegaan in de hoop dat ze me konden helpen. Helaas. Het probleem is bekend maar in de winkel kunnen ze niets doen. Ook hij vond het erg. Hij heeft intern verzoek gedaan om mij binnen 2 werkdagen terug te laten bellen. Nou niet gebeurd dus. Vorige week telefonisch contact gehad. Binnen 5 werkdagen zou er een oplossing komen. Jaja……Gister nauwelijks internet!!! Vloog er om de haverklap uit. Ipv 4G staat er dan een E. Ben er doodziek van. Over onze hotspots die op beide telefoons niet werken praat ik al niet eens meer. Mijn man heeft zakelijk abonnement en gebruikte hotspots voor Teams op de iPad. Gaat dus ook niet meer. Al 7 weken niet. 
inmiddels heb ik Kassa gemaild. Die starten pas eind augustus dus of ik eind augustus dit probleem nogmaals wilde neerleggen bij hen. Ga ik dus maar doen. 
Zou KPN nog iets gaan doen aan dit al 2 maanden durende probleem met iPhone 11 bezitters ?!!!


De winkel heeft daar ook niet direct invloed op. Als er een ticket is aangemaakt dan zal de Technische Dienst je verder op de hoogte! 


De technische dienst houdt me al 6 weken niet op de hoogte. Hou op met deze dooddoeners! Onderneem actie richting jullie klanten! 


Reageer