Skip to main content

Goede dag 

 

ik heb laatste tijd problemen met me iPhone 1 qwa verbinding 

 

wie in me hier bij helpen voor hoe ver het probleem word opgelost 

Hoi @Rsw1991 , welkom op de kpn community!

Je bent absoluut niet de enige met dit probleem. Er zijn al maandenlang veel klachten over de aanhoudende verbindingsproblemen met de iPhone 11, 12, SE en Samsung telefoons. Heeft ook al het nieuws gehaald. 

https://community.kpn.com/mobiel%2D15/deel%2Dkpn%2Dklanten%2Dheeft%2Dal%2Dweken%2Dlast%2Dvan%2Dslechte%2Dverbinding%2Dingewikkeld%2Dprobleem%2Drtl%2Dnieuws%2D617510

Het enige wat je kunt doen, is de klantenservice bellen om een ticket aan te laten maken.  Daarmee is het probleem niet verholpen maar waarschijnlijk kom je dan na oplossing van de problematiek in aanmerking voor een compensatie van de abonnementskosten. 

Het aanmaken van een ticket gaat overigens nog steeds niet altijd even gemakkelijk. Mocht je een medewerker treffen, die het niet nodig vind, blijven volhouden of de verbinding verbreken en meteen terugbellen. Hopelijk treft je dan een medewerker die je wel wilt helpen. 

Je krijgt overigens geen bevestiging van het aanmaken van het ticket, binnen een dag of veertien (?), krijg je een sms of telefoontje. Het enige wat je verder kunt doen is (eindeloos) afwachten. Als dank voor het bellen en wachten, moet je wel je abonnement blijven betalen. 
 

 


Heb pas 10x minimaal gebeld sins Ik eind me zelf 


Hebben me van af eind juli al beloofd dat ik gebeld zou gaan worde maar helaas niets 


Ik zou dan morgen toch maar weer even bellen om te vragen of je ticket nog wel open staat. Er zijn er door kpn ook veel gesloten, waarschijnlijk omdat het probleem te groot werd. 


Reageer