Een jaar geleden kreeg ik internetproblemen met mijn iPhone 11. KPN gebeld, maar zij kenden het probleem niet. Om dit op te lossen, moest ik maar een andere telefoon kopen !!! Probleem werd gedumpt richting Apple.
Gedurende dit jaar een aantal keer naar KPN winkels en Apple stores geweest. Het toestel zelf is gecheckt, mankeerde niets aan. Ook de instellingen waren OK. Twee keer teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit werkte allemaal niet.
Ik moet voor mijn werk elke dag naar verschillende adressen rijden, dus Google Maps wordt intensief gebruikt. Hiervoor moet ik wel één of twee keer mijn telefoon uitschakelen en dan pas Google Maps aanzetten.  Na een aantal keer dit te hebben geactiveerd, lukt het met pijn en moeite om de route te krijgen die ik moet volgen.
Vandaag weer naar KPN gebeld (drie keer !!!} om te kijken of het probleem intussen was opgelost. Dat zou volgens de derde medewerkster al in oktober 2022 zijn gebeurd !?!?!?!Â
ik kreeg de raad om in een KPN winkel een leentoestel te vragen om een test uit te voeren. Ik heb namelijk zelf geen oude toestellen meer liggen. In de KPN winkel werd al meteen het hoofd geschud. Zij kennen het probleem en weten dat deze test niet tot een oplossing leidt.
In andere verhalen lees ik iets over compensatie van de abonnementskosten. Tot nu toe heeft niemand mij dat aangeboden. Ik denk dat ik geduldig genoeg ben geweest en loyaal aan KPN.Â
KPN, kom met een oplossing EN compensatie van de abonnementskosten !!!!