Skip to main content

In augustus viel de internetverbinding weg op mijn mobiele telefoon en ben daarmee naar de KNP gegaan om dit opgelost te krijgen, daar werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, Het lag aan de telefoon en niet aan de internetverbinding van KPN en de update van Apple dus moest ik naar Apple.

Dit heb ik niet geaccepteerd en uiteindelijk bleek het een probleem te zijn in het systeem van KPN zelf.Ik heb 3 maanden zonder mobiel internet gezeten en die periode kreeg ik extra mb’s die ik niet kon gebruiken. Ik ben zeker 3x bij een KPN winkel binnen moeten lopen om te vragen naar voortgang en heb wel 10x gebeld en in de wacht gestaan om het probleem weer aan te kaarten. Ik heb voor de 3 maanden volledig abonnemanstkosten mogen betalen en geen gebruik kunnen maken van internet dus KPN is in gebreken gebleven. Ik heb de telefoon op moeten sturen en ruim een week zonder telefoon gezeten en zie geen enkele compensatie voor het gebrek geleverde diensten en service.

Het indien van een klacht moet blijkbaar per brief wat ik in deze digitale tijd absurd vind.

Ik ben benieuwd hoe het internetprobleem bij andere KPN klanten is opgelost die een iPhone 11 of een iPhone SE hebben in periode augustus - november?

Hallo @RichardvCl, alle informatie met betrekking tot de storin kun je in het inmiddels gesloten algemene topic vinden. In het vastgezette bericht leggen we het gehele proces uit. Zijn bij jou de problemen inmiddels opgelost? 

 

 


Oh ik ben zo blij jullie berichten te lezen, Ik had het zelfde, ik ben schandalig behandeld door de KPN! Ben erg boos en gefrustreerd. Uren tijd heeft het me gekost, door naar winkels te moeten en urenlang in de wacht te staan, maanden geen internet, van het kastje naar de muur gestuurd. KPN wat een prutsers zijn jullie. Zelfs nu ik een officiele klacht heb ingediend, word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Wat ik normaal zou vinden dat als ik een klacht indien, dat jullie per email even contact met me opnemen om een belafspraak in te plannen. Heb nog steeds geen compensatiie van het abonnementsgeld ontvangen. 


@Barbara M Is er bij jouw al een toezegging gedaan over een omwisselen van de iPhone ?

De compensatie vind pas plaats na omwisselen of wanneer dat niet mogelijk is binnen een bepaalde periode 

Die periode loopt momenteel gewoon nog.


Hoi Roos, Ik heb een maand geleden ongeveer een nieuwe Iphone 11 ontvangen (KPN had een 12 toegezegd telefonisch, maar die kreeg ik toen ineens toch niet, omdat er door de reparateur een 11 was opgestuurd. Daarna gaf KPN aan dat ik geen 12 meer zou krijgen. Ik heb dus nu al wel een paar weken weer een werkende telefoon, maar dus nog niet mijn abonnementsgeld terug. 


@Barbara M Dit noemen ze daarover in het topic

 

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
 


In augustus viel de internetverbinding weg op mijn mobiele telefoon en ben daarmee naar de KNP gegaan om dit opgelost te krijgen, daar werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, Het lag aan de telefoon en niet aan de internetverbinding van KPN en de update van Apple dus moest ik naar Apple.

Dit heb ik niet geaccepteerd en uiteindelijk bleek het een probleem te zijn in het systeem van KPN zelf.Ik heb 3 maanden zonder mobiel internet gezeten en die periode kreeg ik extra mb’s die ik niet kon gebruiken. Ik ben zeker 3x bij een KPN winkel binnen moeten lopen om te vragen naar voortgang en heb wel 10x gebeld en in de wacht gestaan om het probleem weer aan te kaarten. Ik heb voor de 3 maanden volledig abonnemanstkosten mogen betalen en geen gebruik kunnen maken van internet dus KPN is in gebreken gebleven. Ik heb de telefoon op moeten sturen en ruim een week zonder telefoon gezeten en zie geen enkele compensatie voor het gebrek geleverde diensten en service.

Het indien van een klacht moet blijkbaar per brief wat ik in deze digitale tijd absurd vind.

Ik ben benieuwd hoe het internetprobleem bij andere KPN klanten is opgelost die een iPhone 11 of een iPhone SE hebben in periode augustus - november?

Wij hebben dezelfde ervaring met de klantenservice en afdeling klachten van KPN, ze blijven ons van het kastje naar de muur sturen. Wij hebben noodgedwongen een nieuw toestel MOETEN kopen, omdat wij geen eens 112 konden bellen voor onze dochter. Dan denk je met het KON netwerk goed te zitten, kan je in nood geen een 112 bellen.

In oktober 2022, langs de KPN winkel geweest; gaven aan dat het probleem bekend is, en dat we maar moesten wachten tot er eens keer een oplossing zou komen. Kortom zoek het voorlopig maar uit, en jammer dat je telefonisch niet bereikbaar bent of mensen kunt bereiken. Dit had ik van KPN echt niet verwacht. Het is inmiddels 3 maanden verder en van KPN hadden wij nog steeds niks gehoord. Dus dan maar weer zelf aan de bel, krijgen we te horen dat onze klacht afgehandeld zou zijn…

 

Na wederom meerdere malen aan de telefoon van het kastje naar de muur gestuurd te zijn. Kregen wij te horen dat wij in in aanmerking komen voor een iPhone 12, helaas worden wij door KPN absoluut niet serieus genomen. Wij denken dan ook aan juridische stappen, want KPN heeft dit probleem veroorzaakt, maar neemt hier geen enkele verantwoordelijkheid voor.

 

Wat hebben wij aan een iPhone 12, als wij noodgedwongen al een nieuw toestel hebben MOETEN kopen (gewoon in de KPN-winkel)? Moet ik hem in de kast leggen, of aan m’n hond geven?

 

KPN, wanneer nemen jullie deze klachten serieus en willen jullie met een oplossing komen?!


Hoi Richard, juridische stappen lijkt inderdaad nog de enige weg. Ik heb zelf twee weken geleden een klacht ingediend om mijn abonnementsgeld terug te krijgen. Dat is nog steeds niet terug gestort inderdaad.  En zelfs met deze klacht werd ik weer van het kastje naar de muur gestuurd. Weer 4 telefoongesprekken verder en er is nog steeds niets opgelost. Ben nu weer in afwachting... Het is echt om verdrietig en machteloos van te worden. Mochten we ons kunnen verenigen voor juridische stappen ik doe graag mee!


Of wellicht consumentenbond benaderen of een tv programma. Dat zijn ook nog ideeen wellicht. 


Zoals ik lees ben ik dus niet de enige met deze problemen die niet opgelost worden…

Ook ik zit met het probleem van een slecht werkende telefoon vanaf juli en er wordt steeds belooft dat het opgelost gaat worden. 
Maar tot op heden nog niks gehoord, je wordt gebeld zeggen ze dan…. 

Langzaamaan ga ik ook denken moet ik juridische stappen ondernemen of net zoals Barbara M zegt de tv opzoeken 

KPN dit is ronduit schandalig!!! hoe jullie met dit probleem omgaan.

Al 6 mnd betalen voor onbeperkt internet wat je niet kunt gebruiken 

Al 6 mnd telefoontjes missen omdat je niet bereikbaar bent 

Los het op zoals jullie beloofd hebben of zoals jullie zeggen tegen jullie personeel van de klantenservice!! Want zei krijgen constant boze telefoontjes van iedereen terwijl ze het niet op kunnen lossen 


Hoi allemaal. Ik wacht al acht maanden op de beloofde nieuwe iphone. Laatste advies was m opsturen via een kpnwinkel en dat is ook al twee maanden geleden. Zijn er meer mensen die al richting een jaar gaan? wellicht kunnen we samen iets ondernemen? 


Hoi allemaal. Ik wacht al acht maanden op de beloofde nieuwe iphone. Laatste advies was m opsturen via een kpnwinkel en dat is ook al twee maanden geleden. Zijn er meer mensen die al richting een jaar gaan? wellicht kunnen we samen iets ondernemen? 

Hoi Ronald, 

zoals je hebt kunnen lezen bij mij hetzelfde verhaal…. Echter is bij mij het probleem opgelost en heb ik 2 weken geleden de beloofde iPhone 12 ontvangen. Nu alleen de onkosten vergoeding nog.

Ik heb echt elke week contact met ze gezocht… de aanhouder wint blijkbaar…maar het is idd schandalig van zo’n groot bedrijf dat het zo lang duurt 

successss!!

Â