Skip to main content

Ik had hetzelfde probleem als heel veel mensen met iphone 11. Na telefonisch contact werd mij een iphone 12 toegezegd, die heb ik ontvangen. Helemaal super. Vervolgens zou ik mijn oude iphone 11 terug moeten sturen. Hier heb ik nooit een adres of instructies voor gekregen. Klantenservice en reconect verwijzen me telkens naar elkaar door. Waar moet de telefoon heen?

Hoi @Jesse Mom, welkom op ons forum!
Bij het nieuwe toestel zou een brief moeten zitten met daarin het retouradres en instructies, zat die er niet bij?


Hoi @Jesse Mom, welkom op ons forum!
Bij het nieuwe toestel zou een brief moeten zitten met daarin het retouradres en instructies, zat die er niet bij?

Dag thomas,

er zat geen brief bij het pakketje en via de mail werd er gezegd dat ik instructies via mail zou krijgen. Echter heb ik die niet ontvangen


Ik heb helemaal nog geen gegevens van jou, @Jesse Mom . Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Heb aangevuld 


Naar welk adres moet de iphone 11 nou teruggestuurd worden? Heb tot op heden nog geen enkele instructies hiervoor ontvangen. En na een ochtendje klantenservice ben ik ook niks opgeschoten. 

 


Ik stuur je even een privébericht, @Jesse Mom.