Skip to main content
Beantwoord

iPhone 11 met de bekende problemen omruilen door deze voor reparatie aan te bieden ?

• 8 februari 2025
  • 9 reacties
  • 165 keer bekeken

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img

Voor een andere iPhone 11 met de bekende KPN netwerk problemen is enkele maanden geleden een ticket aangemaakt en voor dat toestel is afgelopen week een iPhone 13 geleverd waarna de iPhone 11 inmiddels retour is gestuurd, so far so good voor dat toestel.

Er is echter nog een iPhone 11 met dezelfde KPN netwerk problemen in mijn huishouden en ik vraag mij af of die maandenlange ticket procedure kan worden ingekort door het toestel ter reparatie aan te bieden aan Reconext via de website van KPN en in de probleem omschrijving aan te geven dat een omruil wenselijk is.

Vraag aan een KPN moderator, is dat een optie ?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Old Geezer, op dit moment is het zo dat als jij contact opneemt met de klantenservice, zal de medewerker enkele checks uitvoeren. Vervolgens na constatering van de problemen met het KPN netwerk krijg je een instructie om het toestel op te sturen. 

Bekijk origineel

9 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10743 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2025

Hallo ​@Old Geezer, op dit moment is het zo dat als jij contact opneemt met de klantenservice, zal de medewerker enkele checks uitvoeren. Vervolgens na constatering van de problemen met het KPN netwerk krijg je een instructie om het toestel op te sturen. 

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 8 februari 2025

Betekent dit ​@Jeroen van KPN dat de maandelange procedure met eerst een ticket aanmaken niet meer nodig is en dat de helpdesk nu zelf de omruil in aktie kan zetten ?

Dat zou fijn zijn 😀

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De procedure is nu inderdaad wat versimpeld. Mits natuurlijk er sprake is van de netwerkproblemen. 

Gurbedepapi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 februari 2025
Jeroen van KPN schreef:

De procedure is nu inderdaad wat versimpeld. Mits natuurlijk er sprake is van de netwerkproblemen. 

@Jeroen van KPN hi Jeroen,

Ik zie hier graag ook info van dan. 
kamp al een half jaar met dezelfde problemen, afgelopen week nog contact met de klantenservice gehad en alle stappen doorlopen. Helaas niets over een regeling of compensatie gehoord, die ik nu ineens overal zie verschijnen op internet. 
SAlvaat dank!

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 25 februari 2025

Update

De helpdesk kon bevestigen dat de kwaliteit van het netwerk slecht werkte met de iphone 11, stuurde een email met met invul instructies met een link naar een KPN webformulier waarna een retourbericht met retouradres werd ontvangen om te worden uitgeprint.

inmiddels is de iPhone 11 retour, nu afwachten wat er gaat gebeuren

Gurbedepapi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 februari 2025
Old Geezer schreef:

Update

De helpdesk kon bevestigen dat de kwaliteit van het netwerk slecht werkte met de iphone 11, stuurde een email met met invul instructies met een link naar een KPN webformulier waarna een retourbericht met retouradres werd ontvangen om te worden uitgeprint.

inmiddels is de iPhone 11 retour, nu afwachten wat er gaat gebeuren

Hoelang ben je je telefoon kwijt geweest?

en heb je je iphone ook bij kpn aangeschaft fmv een abonnement?

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 25 februari 2025

Antwoord voor ​@Gurbedepapi 

De iPhone 11 is recent opgestuurd en er is nog geen ander toestel ontvangen.  Ik heb begrepen van anderen op dit forum dat het circa 1-2 weken kan duren voordat het omruil toestel wordt ontvangen. 

De iPhone 11 is destijds bij KPN aangeschaft maar ik weet niet of dat van invloed is op de omruil aktie. Dat weet een KPN moderator wellicht.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10743 reacties
  • 26 februari 2025

Voor deze problemen en het omruilen maakt het niet uit of het toestel wel of niet gekocht is bij KPN. 

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 4 maart 2025

Update

10 dagen na het opsturen van de iPhone 11 kwam er een email met info dat het toestel was gecontroleerd, in orde was bevonden en werd teruggestuurd.

Dat was balen want er was toch geconstateerd door de KPN helpdesk dat er wel degelijk netwerken problemen met het toestel zijn !

Groot was dan ook de verrassing bij het uitpakken van het postpakket dat een nieuwe iPhone 13 was opgestuurd.

Goed opgelost door KPN 👍🏻

Reageer