Skip to main content

Afgelopen week de iPhone 11 met abonnement aangeschaft.

Al gelijk problemen met netwerk.

ik via verschillende forums er achter gekomen dat de Iphone 11 al ruim een half jaar problemen kent met het netwerk. Niets van dat alles blijkt als je aan de voorkant je abonnement gaat verlengen.

Wanneer je dan de klantenservice belt krijg je medewerkers die een ingestudeerd praatje met je houden. Ze bieden je aan een ticket aan te maken of stuur de Iphone 11 maar terug en zie af van je abonnement… Maar als ik zie wat er op de forums aangeven wordt als het wachten op behandeling van je ticket gaat, en zelf hier ook al enige ervaring mee, dan is dat om te huilen. Ik wil graag het abonnement maar dan met een goed werkend toestel… 

Ben je 20 jaar klant van KPN, wordt je gewoon als nummertje behandeld. Schandalig. 

JA meneer, er zijn nog 10.000 andere mensen die wachten (letterlijke tekst medewerker klantenservice...).  En dan nog blijft KPN het zelfde beleid voor aar (trouwe) klanten voeren. Stuitend, slecht en zeer zeer teleurstellend

Kan je de iPhone 11 nog terugsturen? Dan zal ik dat doen als ik jou was. Je wilt echt niet in deze drama belanden. Sommigen, waaronder ik, zijn er na 4 maanden gelukkig uitgekomen (door een iPhone 13 te “krijgen”), maar het was de frustratie en al het drama niet waard.

Hoi Matthew83,

thnx voor je bericht. 
Ik ga hem inderdaad terugsturen omdat ik al bang ben voor wat jij schrijft.  Maar dat vind ik dus gelijk het hele verrotte aan de hele zaak. Ik ga een contract met kpn aan wat bij mijn budget past, en wanneer de kwaliteit van kpn niet goed is (toestel in combi met netwerk) moeten ze ervoor zorgen dat dit wel weer goed komt. En niet een drainage campagne voeren zoals ze nu dus wel doen. Ik kan daar slecht tegen. Ik heb dan het ‘geluk’ dat ik er binnen twee weken achter kom, maar tis te triest voor woorden. 

Het is vreemd dat ze nog de iPhone 11, 12 en SE op de site aanbieden. Sinds eind mei weten ze al dat deze drie problemen hebben met het KPN netwerk. Maar ze durven het nergens op de site en in de webshop te vermelden. Ook geen centraal topic op dit forum.

Gauw terug sturen, ik wacht al bijna 3 maanden op een oplossing 🫣

Het is vreemd dat ze nog de iPhone 11, 12 en SE op de site aanbieden. Sinds eind mei weten ze al dat deze drie problemen hebben met het KPN netwerk. Maar ze durven het nergens op de site en in de webshop te vermelden. Ook geen centraal topic op dit forum.

Ergens op dit forum is dit eerder ter sprake gekomen. Het antwoord van kpn bij monde  van een moderator was dat niet álle iPhone 11, 12 en SE dit probleem hebben. En dat zij die problemen ondervinden, altijd met kpn mochten bellen om een ticket aan te laten maken. Problem solved.

Is toch niet te geloven. Als betrouwbaar en fatsoenlijk bedrijf geef je toch op z’n minst een waarschuwing dat er meerdere meldingen zijn, dat het toestel op het netwerk van kpn problemen kan geven. 

Reageer