Skip to main content

Ik heb sinds augustus 2022 contact met KPN rondom de problemen tussen iPhone 11 en KPN netwerk. Op 9 november 2022 is mij een oplossing op het probleem aangeboden zowel telefonisch als via mail: abonnementskosten terug vanaf augustus 2022 t/m datum ontvangst nieuw toestel en dus een nieuw toestel. Vanwege allerlei klantenservice problemen bij KPN word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Eindstand: het is inmiddels 6 februari 2023 en ik heb na een halfjaar nog steeds géén nieuw toestel. Iedere keer wanneer ik KPN klantenservice contacteer moet ik mijn verhaal opnieuw doen en geen enkele agent kan me fatsoenlijk helpen omdat ze er de middelen of machtigingen niet voor hebben. Absurde klantenservice!

Ik wil graag weten wanneer ik eindelijk een fatsoenlijk werkende iphone 12 kan ontvangen en dit het liefst binnen nu en 2 weken. 

Hallo @SFM, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit al zo lang moet duren. Er is sinds een paar weken een telefoonnummer waar klanten met vragen over hun iPhone 11 en het omruilen naartoe kunnen bellen. Ik stuur je het nummer in een privébericht. Daar zou je in één keer goed geholpen moeten worden!


Hoi @Marcia_ helaas is dat telefoonnummer al meer dan bekend. Vandaag heb ik opnieuw gebeld, weer het antwoord gekregen dat ik teruggebeld ga worden in de middag met een oplossing, maar niemand belt terug en niemand komt met de oplossing. Wederom van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb ook per post een klacht ingediend, wellicht komt dat papiertje net op het juiste bureau terecht, met heel veel geluk! Ik vind het echt van het zotte dat ik al vanaf augustus aan het bellen ben met verschillende klantenservice nummers van KPN. Via een Forum contact zoek en dan nog per mail en post, en ik nog geen enkele keer een échte oplossing heb gekregen.Â