Skip to main content

Ik heb sinds juni problemen met iPhone 11 waardoor ik ook hoge kosten heb gemaakt om telkens iemand terug te bellen om contact te krijgen krijg ik dat vergoed of iets

Hier even verder lezen:

 

En met name het groene deel van de startpost


Heb ik maar geen reactie


Heb ik maar geen reactie

Daar geef je alleen aan dat je ook problemen hebt. Lees de groene startpost vul je profiel in en meld dat nogmaals in dat topic, een moderator zet je dan op de lijst


Je hebt inmiddels een reactie ontvangen in het centrale topic over de bereikbaarheidsproblemen in combinatie met een iPhone 11. Om het overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.


Zelfde bij mij nog niks ontvangen van track And trace 

Admin: naar je eigen topic verplaatst en deze heropend


Zelfde bij mij nog niks ontvangen van track And trace 

Admin: naar je eigen topic verplaatst en deze heropend

Hoe dan?


Hoi @AnnemarieBrandsen, ik heb je reactie even verplaatst naar je eigen topic. Het omruilen van je toestel is op 9-12 in gang gezet. We doen ons best het toestel binnen 4 weken bij jou te hebben. Mocht je hem halverwege januari nog niet hebben, trek dan even aan de bel!

In het centrale topic vind je alle informatie en updates over dit issue:
 


Hoi @AnnemarieBrandsen, ik heb je reactie even verplaatst naar je eigen topic. Het omruilen van je toestel is op 9-12 in gang gezet. We doen ons best het toestel binnen 4 weken bij jou te hebben. Mocht je hem halverwege januari nog niet hebben, trek dan even aan de bel!

In het centrale topic vind je alle informatie en updates over dit issue:
 

Ik heb op 6 december contact gehad en mail gehad met toezegging en mij is gezegd dat ik die moest aanhouden 


Excuses, 6 december inderdaad. Mocht hij volgende week nog niet binnen zijn, laat het ons dan even weten!


Zou iemand mijn kunnen zeggen met welke vervoeder  

de mobiel wordt gebracht 


De toestellen worden via PostNL geleverd, @AnnemarieBrandsen.


Weet iemand de status van mij levering 


We gaan voor je navragen hoe het met de omwisseling naar een iPhone 12 staat. Zodra we iets meer weten hoor je van ons. 


We gaan voor je navragen hoe het met de omwisseling naar een iPhone 12 staat. Zodra we iets meer weten hoor je van ons. 

Morgen is het precies 4 weken 


Gisteren hebben we terugkoppeling gekregen dat uiterlijk in de loop van aankomende week jouw iPhone 12 wordt verzonden. 


Gisteren hebben we terugkoppeling gekregen dat uiterlijk in de loop van aankomende week jouw iPhone 12 wordt verzonden. 

Dus niet deze week maar volgende week😤😡


Ik heb het toestel en andere terug gestuurd.

wanneer krijg ik dan

de abonnementkosten terug ? 


De abonnementskosten worden binnen 2 maanden na verzending van de iPhone 12 gecrediteerd.Â