Skip to main content

Hallo 

ik ben nu 4 x naar de winkel geweest in Emmen maar totaal niets 

onze telefoon de Iphone 11 doet nu helemaal niets meer en ben naar Zwolle gestuurd voor een leen toestel . daar aan gekomen word ons gezegd dat het al jaren niet meer mogelijk is om een leen toestel te krijgen 

maar er werd belooft dat ik een nieuwe Iphone 12 zou krijgen en een vergoeding maar ik heb het gevoel dat ze ons aan het lijntje houden 

maar goed ik heb dus ook op het andere forum alles uitgelegd maar ben nu 6 maand verder en hoe het gaat of zit . Kpn heeft een probleem met Apple  maar ik met Kpn want daar het ik deze gekocht 

maar ik denk dat er meer mensen zijn die dit zo vinden .

maar ik laat het er niet bij zitten 

wil best alles hier even plaatsen van de 6 maand ellende

 

johan


Admin: eigen topic voor aangemaakt

Hoi @Johan-1956, ik heb meteen even meegekeken en zie dat dit al bij mijn collega's in behandeling is.
Ik heb ze verzocht hierover nog contact met je op te nemen.


nu dat zou mooi zijn . en ja soms word er gebeld door kpn maar niemand aan de laan die iets zegt 

is toch vreemd ?

dus wil weten wanneer er een werkende toestel komt en hoe het verder word opgelost 

mijn abo loopt de 16-01-2023 af en ja ga niet verlengen want dan betaal ik weer voor niks 

 

ik hoop op een goede oplossing maar ik heb zeker mijn twijfels 


Hallo Thomas

nu vandaag gebeld door iemand van kpn en deze meneer zei dat er een nieuwe toestel zou komen dus 

 

dit zou gebeuren binnen 4 week 

dus even afwachten

 


Dat klinkt hoopvol, @Johan-1956 . Dank voor de update. 


Hallo

Nu afgelopen zaterdag is de nieuwe  Iphone 12 binnen gekomen

Nu dat is natuurlijk heel mooi en kan nu via 5 G bellen dus dat is super 

wat jammer is dat je dan 7 maand in onzekerheid zit omdat er van alles word toe gezegd maar geen goede afspraken zijn gemaakt . even een bericht met ja “ we zijn er mee bezig en we vergoeden de onkosten  “ even op papier of email dan heb je tenminste een bevestiging dat het goed komt 

en dat had ook de Kpn veel tijd en gezeur bespaart 

dus tot zo ver alles goed nu nog wachten op de vergoeding

 

johan


Bedankt voor de update Johan, dit had allemaal een stuk beter gekund inderdaad. We nemen de feedback mee! 
Sorry voor het ongemak!