Skip to main content

 

Al een geruime tijd ondervind ik problemen met 4G verbinding die in Edge verandert, hierdoor heb ik slecht tot geen internet meer. Wanneer ik vliegtuigmodus in en uitschakel lijkt het netwerk wel weer opgepakt te worden maar dit is niet werkbaar. Ook telefonisch nauwelijks bereikbaar binnenshuis. Ik heb dit probleem aangekaart bij KPN,zelfs een officiele klachtenbrief geschreven, maar krijg als reactie van KPN: Sorry jouw probleem. Ik ben van mening dat KPN bij het afsluiten van een abonnement (ik ben in februari 2023 overgestapt) klanten moet informeren over de door KPN erkende problemen met het netwerk en de I-phone 11. Dit hebben ze niet gedaan. KPN is ook niet bereid om het document eerder op te zeggen waardoor ik naar een andere provider kan die deze problemen niet heeft. Wie herkent dit probleem, en wie heeft advies/tips om tot een oplossing te komen?

Hoi @Saskia van der Meij, welkom hier. 

Verbindingsproblemen met jouw iPhone 11 dus. Dat is is niet fijn. Je hebt hier al het een en ander voor gedaan. maar je klacht is afgewezen begrijp ik. Ook niet fijn. Enige wat ik nu kan meegeven is biedt jouw toestel ter reparatie aan, dan kan het toestel bekeken worden. En aan de hand van wat daaruit komt kan er naar een oplossing gekeken worden. 


Dank Bart voor jouw hulp, maar waarom zou ik mijn toestel ter reparatie aanbieden als het in het buitenland goed werkt wanneer ik overschakel naar een andere provider?


In het buitenland werkt het wel goed dat is fijn. Enkel in Nederland niet, dus zit er vermoedelijk in de hardware iets mis. Daarom adviseer ik je het toestel ter reparatie aan te bieden. Dan kan deze nagekeken worden en kunnen ze kijken naar een mogelijke oplossing.