Skip to main content
Beste mevrouw ****,
We hebben je aanvraag voor een toestelvervanging van ****** ontvangen. We gaan ermee aan de slag. Binnen 4 weken heb jij jouw nieuwe iPhone in huis.

Dit bericht ontvingen mijn vrouw en ik op 3 november 2024. Sindsdien niets meer vernomen. Twee keer de helpdesk gebeld: we moesten vooral geduld hebben, het zou goed komen. De iPhone 11 ligt nu klaar voor verzending en we gebruiken zolang een afdankertje. Ik ga nu de Consumentenbond inschakelen. Tenzij ik uiterlijk deze week afdoende antwoord krijg en het beloofde toestel. Dit is echt bizar.

Zelfde probleem. Ik heb op 3 NOVEMBER de garantie gekregen dat ik een nieuwe iPhone 13 zou krijgen BINNEN VIER WEKEN. Daarna geen enkele communicatie. Probleem speelt al sinds juli 2024 en ik gebruik zolang een ander toestel. Tijd voor de Consumentenbond! Of komt en nu een heel snelle actie volgens belofte?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo ​@WilbS, hier gaat duidelijk iets niet goed. Die 4 weken zijn inmiddels al wel voorbij. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik voor je navraag gaan doen. 

Ik heb de gegevens van mijn vrouw ingevuld. Ons abonnement (TV, mobiel, internet) staat op haar naam.

Hallo Jeroen, ben je al iets wijzer geworden?

Reageer