Skip to main content
Beantwoord

iPhone 11 vervanging

• 7 januari 2025
  • 15 reacties
  • 394 keer bekeken

Beste mevrouw ****,
We hebben je aanvraag voor een toestelvervanging van ****** ontvangen. We gaan ermee aan de slag. Binnen 4 weken heb jij jouw nieuwe iPhone in huis.

Dit bericht ontvingen mijn vrouw en ik op 3 november 2024. Sindsdien niets meer vernomen. Twee keer de helpdesk gebeld: we moesten vooral geduld hebben, het zou goed komen. De iPhone 11 ligt nu klaar voor verzending en we gebruiken zolang een afdankertje. Ik ga nu de Consumentenbond inschakelen. Tenzij ik uiterlijk deze week afdoende antwoord krijg en het beloofde toestel. Dit is echt bizar.

Beste antwoord door WilbS

Het raadsel is opgelost! En jullie treft geen blaam. De iPhone 13 is wel degelijk aan ons gestuurd en heeft hier sindsdien in een ongeopende envelop met doos gelegen. Ik dacht dat mijn iPhone 11 in die doos was geretourneerd en liet het zo in afwachting van bericht dat ik een iPhone 13 zou krijgen, volgens instructie. Na ontvangst van de 13 zou ik dan de Iphone 11 overzetten op de 13 en retourneren. Nu blijkt dat de iPhone 13 direct is verzonden en de 11 is achtergebleven. Ik heb dus volgens de instructie gehandeld maar dat blijkt achteraf helemaal niet nodig. Bizar verhaal inderdaad. Excuus voor alle ongemak!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 7 januari 2025

Zelfde probleem. Ik heb op 3 NOVEMBER de garantie gekregen dat ik een nieuwe iPhone 13 zou krijgen BINNEN VIER WEKEN. Daarna geen enkele communicatie. Probleem speelt al sinds juli 2024 en ik gebruik zolang een ander toestel. Tijd voor de Consumentenbond! Of komt en nu een heel snelle actie volgens belofte?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11485 reacties
  • 7 januari 2025

Hallo ​@WilbS, hier gaat duidelijk iets niet goed. Die 4 weken zijn inmiddels al wel voorbij. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik voor je navraag gaan doen. 

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 7 januari 2025

Ik heb de gegevens van mijn vrouw ingevuld. Ons abonnement (TV, mobiel, internet) staat op haar naam.

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 8 januari 2025

Hallo Jeroen, ben je al iets wijzer geworden?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11485 reacties
  • 9 januari 2025

Navraag staat uit ​@WilbS. We komen zo snel als mogelijk terug met meer informatie 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31182 reacties
  • 9 januari 2025

Beste ​@WilbS, we hebben een terugkoppeling ontvangen. Voor het nummer eindigend op -233 zou er in oktober een iPhone 13 gestuurd moeten zijn. Maak ik uit jouw verhaal op dat deze niet is ontvangen? 

Voor het nummer eindigend op -461 zien we geen ticket😕. Is dit destijds tegelijk gebeurd? Daar lijkt dan iets niet goed gegaan. Jullie hebben die e-mails destijds voor allebeide nummers ontvangen? Ik hoor het graag als dit het geval is. Mocht dat niet zo zijn, dan moet er helaas voor -461 een apart ticket aangemaakt worden via onze telefonische klantenservice. Mijn excuses hiervoor!

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 66 reacties
  • 9 januari 2025

TS krijgt november de bevestiging dat er een telefoon verstuurd gaat worden maar die zou dan oktober al verstuurd zijn? KPN kan terug in de tijd sturen?

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 9 januari 2025

Het gaat om nummer ****. We hebben geen iPhone 13 gekregen. Ook geen aankondiging. En dus ook geen bericht dat ik de oude moest terugsturen. Die ligt hier dus ook nog steeds te wachten. 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2850 reacties
  • 9 januari 2025
WilbS schreef:

Het gaat om nummer 06****. We hebben geen iPhone 13 gekregen. Ook geen aankondiging. En dus ook geen bericht dat ik de oude moest terugsturen. Die ligt hier dus ook nog steeds te wachten. 

Haal je nummer ff weg, is een openbaar forum. Zet dit in je profiel bij privé. 

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 9 januari 2025

Dank voor de tip bnh! Marcia het gaat om -233. -461 zit ook in het abonnement (gsm echtgenote) maar is hier niet van toepassing.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11485 reacties
  • 10 januari 2025

Helder ​@WilbS, jullie hebben dus nooit een nieuwe iPhone 13 ontvangen. Deze situatie moet dan weer verder worden uitgezocht. Zou jij in het community profiel ook nog het IMEI nummer van de betreffende iPhone 11 willen vermelden? 

Instructie IMEI nummer achterhalen

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 10 januari 2025

IMEI is zojuist ingevuld bij telefoon type

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11485 reacties
  • 10 januari 2025

Dank daarvoor ​@WilbS. We gaan verder met onderzoek zodat er hopelijk snel duidelijkheid verschaft kan worden. 

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2025

Het raadsel is opgelost! En jullie treft geen blaam. De iPhone 13 is wel degelijk aan ons gestuurd en heeft hier sindsdien in een ongeopende envelop met doos gelegen. Ik dacht dat mijn iPhone 11 in die doos was geretourneerd en liet het zo in afwachting van bericht dat ik een iPhone 13 zou krijgen, volgens instructie. Na ontvangst van de 13 zou ik dan de Iphone 11 overzetten op de 13 en retourneren. Nu blijkt dat de iPhone 13 direct is verzonden en de 11 is achtergebleven. Ik heb dus volgens de instructie gehandeld maar dat blijkt achteraf helemaal niet nodig. Bizar verhaal inderdaad. Excuus voor alle ongemak!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11485 reacties
  • 14 januari 2025

Dat is dan gelukkig goed nieuws ​@WilbS. In ieder geval dank voor het melden dat de iPhone 13 inmiddels terecht is.