Skip to main content

De iPhone 11 Pro zou binnen 4 weken vervangen worden door een iPhone 12. Deze 4 weken zijn nu voorbij en er is nog steeds geen iPhone 12 geleverd.

 

Ik ontvang graag een bevestiging wanneer deze wel geleverd wordt. Want dit is GEEN klantenservice. Of moet ik alweer een klacht indienen om hier reactie op te krijgen aangezien de gewoon klantenservice hier toch niet mee verder kan helpen.

Beste @Sven_, wat rot dat je 'm nog steeds niet hebt ontvangen! Ik zie meerdere klanten waarbij het helaas wat langer dan 4 weken duurt. Zou je deze week nog af willen wachten? Als je 15/16 december nog niets hebt ontvangen, laat het dan hier even weten. We gaan er dan voor je achteraan.


Dag @Marcia_ ,

ik denk dat ik al lang genoeg wacht de eerste klacht heb ik al rond 13 augustus ingediend.

Jullie hebben afgesproken en dit heb ik zelfs op mail dat ik BINNEN 4 weken het toestel krijg. Ik heb ben er nu klaar mee en heb geen geduld om nog WEKEN-MAANDEN te wachten tot jullie alles op orde hebben.

Het is jullie probleem en niet mijn probleem dat jullie geen toestellen hebben!


Het is de 15de en ik heb nog steeds niks ontvangen en er is ook geen pakket onderweg dus morgen zal er ook geen iPhone geleverd worden.

 

Dus ik verwacht nu dat jullie hier achteraan gaan waarom ik nog steeds  niks ontvangen heb en wanneer ik dit dan wel kan verwachten!!!

 

 

 


@Marcia_  graag actie vanuit kpn. We zijn nu bijna weer een week verder.


Ik ga het voor je uitzoeken Sven! Normaliter krijg ik binnen 3 werkdagen reactie op mijn vraag, zodra ik iets hoor, kom ik er bij je op terug. 


@Marcia_  Wat is de status? Want ik krijg nergens meer reactie bij jullie, zelf op een klacht reageren jullie niet meer.


@Marcia_  ik wacht nog altijd op een antwoord!!!


Ik heb helaas nog niets vernomen en ben er opnieuw achteraan gegaan voor je. Mijn excuses!


@Thomas of @Erwin_  is er iemand van jullie die kan zien wat de status is want volgensmij krijgt Marcia geen informatie en van de klantenservice krijg ik alleen de info dat ik op een lijst sta. 


Ik heb de 27e bericht ontvangen dat er iets misgegaan is met de aanvraag voor een nieuw toestel voor jou. Deze is nu alsnog besteld en ik ga er vanuit dat je 'm aankomende week gaat ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging!


Bedankt voor je informatieve reactie!
Dan zullen we maar hopen dat er nu eindelijk vaart achter zit want dit is de eerste nuttige informatie die ik ontvang. 


Hoi @Marcia_  bedankt voor de moeite. Ik vandaag eindelijk de iPhone 12 mogen ontvangen. Alleen jammer dat KPN ook hier het niet voor elkaar had om een track en tracé te sturen maar gelukkig kreeg ik bericht van de PostNL app.

Nu alleen hopen dat het retour sturen zonder problemen werkt want volgens mij gaat bij deze actie alles mis wat mis kan gaan.


Ontzettend fijn! Hopelijk gaat het retourproces inderdaad wel naar behoren!