Skip to main content

ineens begeeft mijn iphone 13 het, wat nu? abonnement loopt nog 1,5 jaar door

Nou... opsturen voor reparatie? Is dat niet wat?


ik heb jaren lang verzekering gehad tegen ongeveer alles, alleen zie ik dat deze na mijn laatste verlenging (en aanschaf van deze 13) ineens weg is.

ik ben niet van plan te betalen voor een reparatie

 


Een telefoon van een half jaar oud hoort het niet zo maar te begeven, indien dat toestel verder goed behandeld is. Je kan dan kosteloos aanspraak maken op garantie.
Heb je het toestel bij KPN gekocht? Ga dan naar een KPN winkel en laat ze het beoordelen. 


Mocht je in de buurt wonen van Apple Store wonen zou ik zelf daar heen gaan. Als die namelijk constantere dat het toestel inderdaad kapot is krijg je meestal direct een nieuwe. Bij KPN wordt die opgestuurd en dat kost minimaal 2 weken voordat je je toestel (of vervangend) toestel terug hebt.


Hallo @sebastiaanw, als een telefoon defect is, dan is daar het reparatieproces voor. Je hebt 2 jaar garantie op een toestel dat je via ons(KPN) hebt aangeschaft. Mocht blijken dat de reparatie daar onder valt, dan is er geen sprake van kosten voor jou. 


Hoi Jeroen,

Hij zat eerder deze week in mijn broek tijdens een (behoorlijke) stortbui. Op een of andere manier is er water ingekomen.

Je collega in de kpn winkel had daarom een heel andere mening. Waterschade? Niet bij ons verzekerd? Jammer dan! 
Je kunt hem bij ons aanbieden voor reparatie, maar garantie tot aan de voordeur, en op eigen kosten.

Toen ik opmerkte dat ik niet van plan was om nog 14 maanden voor een kapotte telefoon te betalen zei ze samen met haar collega in koor “dan had je m maar niet nat laten worden”

Inmiddels heb ik t maar doorgezet naar mijn inboedelverzekering.