Skip to main content

Sinds een week of twee heb ik in mijn woonplaats Otterlo geen of slecht bereik. Mijn bereik is 1 streepje en het komt vaker niet dan wel voor dat ik überhaupt iemand kan bereiken. Op dit moment ben ik als alternatief maar gaan bellen via Whatsapp want dat lijkt wel te werken.

Als ik buiten sta lijkt het bereik iets te verbeteren maar zowel op mijn werk als thuis is het bereik slecht tot niet bestaand. Buiten het dorp is het bereik stukken beter. 

Mijn man ervaart dezelfde problemen (ook KPN en een Iphone 11) sinds dezelfde periode. Graag zien wij dit probleem opgelost gezien het niet werkbaar is om een zaak draaiende te houden als je niet bereikbaar bent op je mobiel.  

Aanvulling wat er al geprobeerd is: 
- Telefoon uit en aan zetten 

- Mobiele verbinding uit en aan zetten 

- Soft reset 

Er is een week geleden ook al melding gemaakt door mij via het servicenummer. 


Hoi @Lysjamin, welkom op ons forum!
Dekking kan in sommige gebieden lastig zijn, heb je volgens onze dekkingskaart ook bereik op jouw locatie? kpn.com/dekkingskaart
Als je er wel Wifi hebt kan het helpen VoWifi aan te zetten op je toestel zodat je via wifi kunt bellen.

Verder kun je de dekkingsklacht afwachten die mijn collega's bij 0800-0402 voor je aangemaakt hebben. Daarover nemen we ook nog contact met je op.


Goedemorgen @Thomas 

Ik snap dat dekking in sommige gebieden lastig kan zijn. Volgens de dekkingskaart moet er in Otterlo gewoon goed bereik zijn. Dit is ook onze ervaring geweest tot 3 weken terug. Van de ene op de andere dag was de dekking ineens binnenshuis volledig weg. Zowel bij ons thuis, als in onze zaak. Daarnaast ervaren meerdere KPN gebruikers in ons dorp hetzelfde probleem. 

Helaas wacht ik al wat langer op de terugkoppeling van uw collega's. Men heeft mij maandag beloofd binnen 24 uur terugkoppeling te geven maar inmiddels zijn er al 48 uur verstreken. Graag hoor ik dan vandaag ook van uw collega's.