Skip to main content

Afgelopen zondag zou mijn iphone 15 pro max bezorgd worden. Bezorger was keurig op tijd, rijbewijs gescand, juiste bankpas aanwezig volgens instructies. Vervolgens moest er een 1-cent transactie ter identificatie overgemaakt worden. Die mislukte, omdat de mobiele pin terminal niet goed was opgeladen en uitviel. Dit was al om 13u. Vervolgens zei de bezorger dat hij de iphone niet mocht afgeven, en ook de resterende 6 klanten die dag moest teleurstellen. 

Ik snap niet dat dit proces zo slecht wordt voorbereid dat halverwege de dag de batterij al leeg is, en ik vraag mij af waarom die 1ct transactie niet gewoon met een qr code geinitieerd kan worden vanaf de tablet. Desnoods als backup. Want nu ben ik voor niets thuis gebleven op een prachtige zonnige zondag en moet ik een week wachten op de eerst volgende mogelijkheid. Niet de beste service

Goedemorgen @Jochem M en welkom hier op ons forum :)
Dat is inderdaad flink balen en zoiets zou je ook niet meteen verwachten. Ik hoor dit nu eigenlijk voor het eerst maar kan me voorstellen dat er meer mensen iets soortgelijks hebben ervaren. Voor wat het waard is, kan ik je alleen maar excuses aanbieden voor de manier waarop dit is verlopen en waardoor je nu extra lang moet wachten op je nieuwe iPhone 15 Pro Max. Het lastige is dat we dit uitbesteden aan de pakketdienst. Dat bedoel ik zeker niet om het af te schuiven hoor. Maar het signaal neem ik uiteraard wel mee!Â