Beste even in het centrale topic reageren, er zijn namelijk meerdere mensen niet tevreden met de gang van zaken, ik heb ook nog geen bericht na een pre-order…. iPhone 16 bij KPN | KPN Community
Hoi @Pride. We begrijpen dat je jouw nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt gebruiken. Kun je aangeven om welk model het precies gaat? We hebben de levertijden inmiddels bijgewerkt op onze bestelpagina. Helaas kunnen we geen exacte leverdatum geven, omdat we voor de levering van de iPhone 16 afhankelijk zijn van Apple. De meest actuele status kun je bekijken in Mijn Bestelling.
Besteld pro Max 5G 256GB Desert titanium, er is geen update in mijn bestelling.
kan ik dan beter mijn bestelling annuleren en maar rustig wachten tot er ooit een timing bekend is. Toch flinke investering voor een onbekende wachttijd.
@Pride Het is inderdaad een flinke investering. Ik kan me voorstellen dat je liever wacht tot je het toestel direct kunt ontvangen. De verwachte levertijd is ongeveer 3 tot 4 weken, maar zoals ik hierboven al aangaf, zijn we afhankelijk van de levering vanuit Apple. Helaas kan ik hier dus geen garantie op geven.
Geeft kpn dan wel de rente terug aan de klant, of is dit een verdienmodel van de kpn.
Geeft kpn dan wel de rente terug aan de klant, of is dit een verdienmodel van de kpn.
KPN betaald Apple ook voorruit, misschien kan je bij hun de rente claimen Of beter, bestel hem bij Apple zelf. Ik kon hem de 20 ste zo afhalen in de Apple Store!
Ben heel benieuwd wanneer KPN de telefoon gaat uitleveren. Zie steeds meer mensen met de 16 Pro Max hun telf showen maar wij horen maar niks. Dit is best frustrerend
Je hebt helemaal gelijk. Lekker geld verdienen zeg !!!
Ik ga de bestelling wel annuleren
Als je hem in 1x kan aftikken, gewoon bij Apple zelf halen. Dit is ook voor je garantie service beter mocht er wat zijn. Betreft de voorraad, de winkel krijgt elke dag wat toestellen bij maar je moet wel naar de Apple store zelf dan (Amsterdam heeft regelmatig nieuwe voorraad). Anders online bestellen, weet je gelijk wanneer je hem hebt.
Bij mediamarkt is morgen in huis
@Pride Het is inderdaad een flinke investering. Ik kan me voorstellen dat je liever wacht tot je het toestel direct kunt ontvangen. De verwachte levertijd is ongeveer 3 tot 4 weken, maar zoals ik hierboven al aangaf, zijn we afhankelijk van de levering vanuit Apple. Helaas kan ik hier dus geen garantie op geven.
en hoe zit het dan met garantie vanaf aankoop datum als je 2 maanden moet wachten op de levering!!!
en hoe zit het dan met garantie vanaf aankoop datum als je 2 maanden moet wachten op de levering!!!
Garantie gaat in vanaf de dag dat je het toestel hebt ontvangen.
Why doesn’t kpn mention before we ordered that they have no iPhone in stock. I’ve never seen a company that let customers order product and after payment they send you email that they don’t have in stock? iPhone just released and you don’t have it in stock?
Kpn truly never miss the chance to let their customers down. I just can’t believe that iPhone is just released and kpn doesn’t have it in stock?
Kpn truly never miss the chance to let their customers down. I just can’t believe that iPhone is just released and kpn doesn’t have it in stock?
Apple didn't deliver enough, so KPN need to wait until Tim Cock send some more devices!
Also, pre-order is always a bit risk, if the case is after pre-order you have a point.
It was not a pre-order, it was after the pre-order period. So a real order.
today finally I got confirmation that the iPhone will be delivered. But it is not the best advertising for kpn.