Is iPhone desert titanium 16 pro 128GB niet op voorraad? als ik op jullie site kijk dan is hij wel op voorraad. Gisteren heb ik hem bij jullie besteld toen is mij beloofd dat hij op voorraad is en kreeg net een mail dat hij niet op voorraad is. Nu is mijn kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Nee, zo gaat dat soms, dan zijn er een paar klanten tegelijkertijd en dan hangt de boel. Soms duurt het dan ook even voordat de informatie is bijgewerkt. Er zijn klanten die er dan een rechtzaak van willen maken maar daarmee bereik je niets. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten. De klantenservice kan ook wel een indicatie geven wanneer de volgende levering vanuit Apple binnenkomt. Succes!
Helaas is dit een ondergeschoven kindje bij KPN. Tip voor de volgende keer, koop of sluit je abonnement af bij de grote partijen zoals Coolblue of een belsimpel. Zij hebben meer voorraad en diversiteit in toestellen en leveren over het algemeen binnen 24 uur, ook bij het verlengen of afsluiten van je abonnement.
Ik heb vorige week zondag black titanium besteld, die staat nu op de site als ‘leverbaar vanaf 21 december’. Status is alleen nog niet gewijzigd bij mijn bestelling, hopelijk komt ie wel snel, ben nu steeds naarstig aan het refreshen
Hou er rekening mee dat het duurt, dan kan het altijd meevallen. Aub geen klacht indienen en geen rechtzaak. Dat gaat het niet versnellen en je krijgt geen vergoeding
Goedemorgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.