Skip to main content
Vraag

iPhone 18 Pro Max: klopt het wel die levertijd?

• October 10, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo KPN,

Op 18 september om 09.00 uur heb ik de iPhone 18 Pro Max 512 GB in Burgundy besteld. Inmiddels heb ik al drie keer een e-mail ontvangen dat het toestel nog niet op voorraad is.

Op de KPN Community melden klanten dat zij dezelfde uitvoering, besteld op 12 september, inmiddels hebben ontvangen. Ik begrijp dat er voorraadproblemen zijn, maar ik zou graag willen weten wat dit concreet betekent voor mijn bestelling.

Kunnen jullie aangeven of mijn bestelling nog op de oorspronkelijke besteldatum wordt verwerkt, of er inmiddels nieuwe voorraad is binnengekomen en wat de meest actuele verwachte levertijd voor mijn specifieke uitvoering is? 

Ik ontvang liever een realistische verwachting dan opnieuw een algemene melding dat het toestel niet op voorraad is. Nadat ik een bestelling had geplaatst, in de bevestiging mails stond dat ik als eerste het iPhone 18 pro Max 512gb burgundy zou krijgen omdat ik het in de voorverkoop besteld had.

ten tweede, ik heb mijn oude als inruil opgegeven en moet voor 18 november verstuurd hebben, maar die datum komt steeds dichterbij. En ik kan mijn oude nog niet inleveren ivm overzetten naar 18 pro Max.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 10, 2026

Een typefoutje:  8 november ipv 18 november

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@YvonnePrinssen 

Welkom op de community van KPN.

De door jouw bestelde iPhone 18 Pro Max - 512 GB (Burgundy) is momenteel niet op voorraad in het magazijn van KPN, en kan dus momenteel niet aan jouw verstuurt worden.

De huidige verwachte levertijd vanuit Apple is momenteel: 4 tot 6 weken

Daarnaast hangt het ook af op welke plek je op de wachtlijst staat vermeld, want het opsturen van de iPhone 18 Pro Max gebeurt op volgorde van besteldatum en tijd.
Maar aangezien je al op 18 september 2026 hebt besteld, zou je inmiddels bovenaan deze wachtlijst moeten staan, alleen kan niemand je zeggen op welke plek je momenteel staat.

KPN weet van tevoren niet welke modellen van de iPhone 18 Pro Max er worden geleverd vanuit Apple, dit weet KPN pas op de dag dat Apple een nieuwe zending heeft afgeleverd.

Omtrent het inruilen hoef je geen zorgen te maken, de datum van inleveren/opsturen wordt automatisch verlengd totdat je daadwerkelijk de iPhone 18 Pro Max in handen hebt.
Dus 8 november 2026 is dus geen harde deadline, maar wordt automatisch aangepast aan de nieuwe leverdatum waarop je jouw bestelde iPhone 18 Pro Max hebt ontvangen.

Via de volgende link kun je jouw bestelling actueel volgen: