Skip to main content

Wanneer ik gebeld wordt: gaat mijn iPhone niet of 1x over en direct door naar voicemail. Als hij wel meerdere keren overgaat valt de oproep weg op het moment dat ik hem oppak ( uit mijn tas bijv.). Soms (steeds minder vaak) gaat het wel goed. Waar kan dat aan liggen? 

Hoi @Redheadlady, welkom op de community. Welk model iPhone heb je precies? Heb je dit op 1 specifieke locatie of overal?

Heb je de netwerkinstellingen op jouw toestel al eens gereset, om te kijken of dat een verbetering geeft? Als dat niet lukt kan je ons ook bellen op 0800-0402, zodat een collega met je mee kan kijken.


Ik heb een IPhone 11 Pro.

Het lijkt opgelost. Een combinatie van voicemail aan en uitzetten, maar vooral: een ander hoesje. 
Op een of andere manier werd bij het oppakken van de telefoon contact gemaakt alsof het gesprek werd afgebroken/doorgezet en ging het terstond naar voicemail over. 
Het oude hoesje had een klep en de nieuwe niet. Nu vooralsnog geen probleem.


Dat klinkt bemoedigend! Hou het voor de zekerheid in de gaten en als het toch terugkomt kan je ons alsnog bellen om mee te kijken. Hopelijk niet nodig en blijf je goed bereikbaar!


Reageer