Des te meer vind ik het kwalijk dat je nu van KPN geen enkel bericht krijgt of op de hoogte wordt gehouden van de voortgang. Je wordt compleet in het ongewisse gelaten. Ze zijn er normaliter als de kippen bij om een enquete te sturen na een andere vraag. Nu hoor je niets. En de telefonisch medewerker heeft al 3x hetzelfde riedeltje afgedraaid: we zijn er mee bezig. Op deze manier gaat dit heel veel klanten kosten ….
… misschien ziet kpn ook wel graag dat klanten, die met deze problematiek te maken hebben, vertrekken. Is voor kpn ook win-win: ticket gesloten zonder dat daar wellicht een kostbare oplossing voor nodig is in de vorm van een toestelruil.
Maar anderzijds houdt kpn klanten die met deze problemen te maken hebben, liever gegijzeld dan mee te werken aan een oplossing. Merkwaardig stukje klantenbinding…
… misschien ziet kpn ook wel graag dat klanten, die met deze problematiek te maken hebben, vertrekken. Is voor kpn ook win-win: ticket gesloten zonder dat daar wellicht een kostbare oplossing voor nodig is in de vorm van een toestelruil.
Maar anderzijds houdt kpn klanten die met deze problemen te maken hebben, liever gegijzeld dan mee te werken aan een oplossing. Merkwaardig stukje klantenbinding…
Bijna elke keer als ik een medewerker sprak gaven ze dit ook gewoon aan. “Je kan ook even kijken bij andere aanbieders”. Toen ik bij een callcenter werkte werd mij dit altijd verboden om te zeggen. Maar bij KPN doen ze het gewoon. Of ze zijn er bij de eerste lijn ook helemaal klaar mee.
Dat laatste vermoed ik. Is tegen mij ook een keer gezegd maar op de vraag of ik dan m’n abonnement voortijdig kon opzeggen, was het antwoord dat als ze dat gingen doen, het einde zoek was.
Dat zou dan ook overal rondgaan en via de social media. Dan ging iedereen zich melden, z’n abonnement opzeggen en dan zou kpn failliet gaan. Toen ik vervolgens vroeg, als het voortbestaan van kpn afhankelijk is van een paar duizend mobiele abonnementen, ze al op zoek was naar een andere baan, werd de verbinding verbroken.
Maar hoe dan ook: ik neem het zekere voor het onzekere en na afloop van m’n abonnementen in december ga ik naar een andere provider. . Hopelijk houdt kpn het tot die tijd vol.
Beste @Kiki1970, welkom! Wat rot dat je hier tegenaan loopt! Spijtig genoeg kan het inderdaad een tijdje duren voordat je reactie op je ticket krijgt. Weet dat we er hard aan werken om ervoor te zorgen dat we de tickets behandeld krijgen! Ik heb verder helaas geen ander nieuws voor je .