Skip to main content

Goedemorgen,

Ik vraag mij af hoe het met data verdubbelaar voor mobiel staat. Ik kan deze nergens meer terug vinden. Ik ben oud Telfort klant met verbubbelaar vanuit combi-voordeel. In de factuur van 13 januari zie ik nog volume 4.806 staan. Op de factuur van kpn in feb staat bij volume 2383.

Is de verdubbeleaar stilletjes uitgezet? of zie ik het gewoon verkeerd? De nieuwe factuur maand is net begonnen, maar ik heb niet gekeken hoeveel mb ik gister nog had. ander kon ik makkelijk zien wat erbij gekomen is. Kan iemand dit nakijken?

 

Groet,

Benthe

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @4soulshine , in MijnKPN kun je precies zien wat je aan MB's er bij krijgt en nu hebt tot de volgende factuurperiode. Er van uitgaande dat je automatisch overgegaan bent naar KPN eind januari en niet bewust bent overgestapt naar KPN, want dan ben je de verdubbelaar kwijt en kun je bij KPN MB's delen.

Je kunt maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

 

 


Hallo @4soulshine , in MijnKPN kun je precies zien wat je aan MB's er bij krijgt en nu hebt tot de volgende factuurperiode. Er van uitgaande dat je automatisch overgegaan bent naar KPN eind januari en niet bewust bent overgestapt naar KPN, want dan ben je de verdubbelaar kwijt en kun je bij KPN MB's delen.

Je kunt maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

 

 


Hallo JanD,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben automatisch overgezet en heb geen overstap gemaakt met een nieuwe overeenkomst. in MijnKPN zie ik alleen een totaal aan MB’s staan en wat ik verbruik. Ik begrijp niet waar ik kan zien wat erbij gekomen is.

Groet,

Benthe


Hallo @4soulshine , even wat theorie:

je hebt een abo van 1.000Mb en je krijgt daar als verdubbelaar iedere maand nog eens 1.000Mb bij, is totaal 2.000Mb.

Je kunt maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Je factuurdatum is altijd de 11e, dan wordt je nieuwe tegoed weer bijgeschreven bij hetgeen je nog over had.

Stel, je hebt de afgelopen 2 maanden geen verbruik gehad, dus op de 10e nog over 4.000Mb, de 11e krijg je er weer 2.000Mb bij en is je tegoed 6.000Mb geworden.

Tot zover de theorie.

Nu moet je aan de hand van je eigen abo-gegevens even kijken of de oude tegoeden van de afgelopen 2 maanden netjes bijgeteld worden op het moment dat je nieuwe periode ingaat.

Mocht dat niet zo zijn, dan even bij KPN aan de bel trekken.

Hoeveel is je MB's  volgens je abo exclusief de verdubbelaar?

Kun je eens een screenshot plaatsen van de MB's in MijnKPN zonder je privégegevens?

 

 


Welkom bij ons op het forum @4soulshine, de theorie die Jan hierboven schetst klopt helemaal :slight_smile:

Je hebt op dit moment een abonnement met 2GB, wat wordt verdubbeld naar 4GB. Van deze maand is de 4GB nog volledig ongebruikt, van mei ook en van de april is er nog 2.5GB over. Bij elkaar maakt dat dat je nog 10.5GB hebt. De reden dat ik 'op dit moment’ zei, is dat er ook een wijziging is gedaan om het abonnement per 11 juli aan te passen naar 10GB. Dat zal daarna verdubbeld worden naar 20GB. Dat is een aardige stap omhoog, daarmee hou je meer data over aan het einde van de maand :slight_smile: