Skip to main content

Goedendag,

Afgelopen maanden is er misbruik van mij gemaakt waardoor de kosten van mijn mobiel veel en veel hoger uitkwamen dan normaal. Ik heb altijd de rekeningen altijd wel betaald. Gelukkig zijn degene die hier verantwoordelijk voor waren aangepakt en is het grootste probleem voor mij nu opgelost . Echter zal er op komende factuur nog een flink bedrag aan gaan komen.

Mijn vraag is of ik komende factuur in twee of drie termijnen zou kunnen betalen. ?  Dan zijn alle zorgen voor mij verholpen en kan ik weer gerust verder met mijn leven. 

Zie graag uw reactie tegemoet.

Hallo @Ivo1983 ,

Bel morgen de afdeling Collections, alleen bereikbaar tijdens kantooruren via 0800-0402.

of 

Je kunt ook via de website een betaalafspraak maken om eenmalig de betaling uit te stellen.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

 


Bedankt voor uw reactie. Is het beter om dan even de factuur af te wachten. ? Deze heb ik momenteel nog niet. Dat ik dan zodra ik deze binnen heb even contact opneem met de afdeling collections ?

 

 


Klopt, eerst even de factuur afwachten. 
 

 


Oke helemaal goed, en weet u heel misschien of er een afspraak mogelijk is over de datum van afschrijvingen?

Mijn salaris is vaak de 27e van de maand binnen. Dus zou dan het liefst de afschrijvingen willen laten plaatsen vinden op de 28e of eventueel de 1e van de nieuwe maand. 

 


Ik zou dat dan ook meteen telefonisch bespreken.Â