Skip to main content

Graag wil ik weten of mijn opzegging verwerkt wordt op 29-10-2023 Alvast bedanktĀ 

Welkom op het forum van KPN @MirC8Ā 

Jammer dat je jouw abonnement gaat beƫindigen, maar het is je goed recht!

Ik heb enkele vragen aan je, om een goed beeld te kunnen krijgen:

Gaat het om een KPN mobiel abonnement dat je hebt opgezegd per 29 oktober 2023?
Heb je van deze opzegging geen bevestigingsmail ontvangen in je mailbox?

Want als die bevestigingsmail in goede order hebt ontvangen (kijk eventueel ook in je spam box), is je opzegging goed bij KPN binnen gekomen, en zal deze verwerkt gaan worden.

Heb je deze bevestigingsmail niet binnen gekregen, dan kan een KPN moderator kijken in jouw gegevens, om te zien of je opzegging goed in het systeem staat.

Vol daarom je forum profiel volledig in, zoals je klantnummer en 06-nummer, en vul in het veld ā€œPersoonlijke opmerkingenā€ de 4 laatste cijfers van je IBAN rekeningnummer in.
Zodra je aan de beurt bent, dit kan 4 tot 5 dagen duren, zal een moderator het voor je gaan uitzoeken of je opzegging goed in het systeem staat.

Wil je eerder een antwoord, dan kun je ook contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800 - 0402Ā 

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur en zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.
Spreek nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt het volgende in: ā€œopzeggenā€ en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggen en contractbeheer.


Dank u wel !


Ik heb mijn profiel nu volledig aangepastĀ 


Ik heb mijn profiel nu volledig aangepastĀ 

Beste @MirC8Ā 

Ten eerste graag gedaan hoor!
En goed dat je jouw forum profiel inmiddels volledig hebt ingevuld, dan heeft de moderator die jouw vraag gaat behandelen, alle benodigde gegevens beschikbaar.


Top dank je wel Michiel!Ā 


Hallo @MirC8, jammer dat je KPN gaat verlaten!

Ik heb gelijk voor je gekeken. Maar ik zie geen opzegging in het systeem staan.

Hoe en wanneer heb je de opzegging doorgegeven?

Opzeggen kan alleen via 0800 0402. Als je buiten contract bent, kan je opzeggen met een maand opzegtermijn. Dat betekent dat als je jouw abonnement vandaag opzegt, jouw abonnement per 23 november stopt.


Ik heb een mail ontvangen dat mijn abbo op 29-10-2023 Ā opgezegd gaat worden dit een maand geleden doorgegeven . Dan Is er aan uw kant iets fout gegaan . De reden waarom ik hier heb Ā gevraagd of mijn opzegging Ā in behandeling is , was ter gerustelling voor mijzelf . Maar blijkt nu dat het niet goed verwerkt is en dat is toch eerlijk gezegd schandalig want in mail staat uw abbo wordt op 29 -10 stopgezet .Ā 


Op 29 September heb ik de mail ontvangen waarin staat opzegging 29 OctoberĀ 


Opzegging Ā screenshot van mail ( heb uiteraard bepaalde gegevens wven afgeschermd )Ā 

Ā 


Ā 


Heb mijn naam even afgeschermd want dit is openbare forum toch ? Iig ziet u dat ik de mail met opzegging op 20 sept heb ontvangenĀ 


Ah, je hebt jouw opzegging online doorgegeven. De bevestiging die je hebt ontvangen, is om je te laten weten dat we jouw aanvraag hebben ontvangen. Dat betekent alleen niet dat jouw abonnement ook opgezegd is. Er is namelijk nog persoonlijk contact nodig om de opzegging definitief te maken. Dit staat ook in de bevestiging:

Als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand nietĀ hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. Dit doen we op de door u gewenste opzegdatum. U ontvangt daarna ook een definitieve bevestiging van uw opzegging per e-mail of per post.

Zolang je deze definitieve bevestiging nog niet hebt ontvangen, is het abonnement niet opgezegd. Dit verklaart ook waarom ik geen opzegging zie staan.

Je kunt het afwachten, of je kunt even bellen naar 0800 0402 om de opzegging definitief te maken.


Dank je wel Denise voor jouw hulp ,Ā 

Ā 

Ik ga vandaag weer bellenĀ 


Hoi Ik heb gebeld en kpn zou de opzegging op

29-10 verwerken Ā en ik zou daar een Ā bevestigings mail van ontvangen Ā per direct ( 1.5 uur later nog steeds geen email ontvangen ook niet in spam box enfin ik ga weer bellen .Ā 
Ā 

vraag hoe delete ik alle berichten hierboven met de fotos ? Of kunt u het deleten ? Alvast bedanktĀ 


Ik heb het even voor je gecontroleerd. Ik zie inderdaad ook geen bevestiging. Maar ik zie nu wel een opzegging in het systeem staan. Ik kan alleen niet zien per wanneer de opzegging is. Mijn collega geeft wel aan dat de opzegging per 29 oktober 2023 is. Daar vertrouwen we dan maar op.


Ok @Denise_Ā dank voor de moeite ,

ik bel straks wel weer want collega had aangegeven dat ik een bevestigings mail Ā van opzegging zou ontvangen dezelfde dag Ā nog en niet ontvangen . Ā 
Ā 

vraag ; kan jij die fotos in dit gesprek deleten ? Want vind t toch niet prettig en zie geen mogelijkheid het Ā zelf te doenĀ 


vraag ; kan jij die fotos in dit gesprek deleten ? Want vind t toch niet prettig en zie geen mogelijkheid het Ā zelf te doenĀ 

Dit doen we liever niet. Alle persoonlijke gegevens zijn uit de foto's verwijderd, dus het is verder niet naar jou als persoon te herleiden. De informatie die er nu nog staat is algemene informatie. Als ik de afbeeldingen zou verwijderen, zou het topic onleesbaar zijn. Daarom laat ik ze liever staan, zodat toekomstige lezers er ook nog iets aan hebben.